نوشته شده توسط : محسن

حجاب باعث تحكیم خانواده می شود

تحكیم و اقتدار خانواده ،‌ خود عاملی است كه از فلسفه حجاب ناشی می شود . در جامعه ای كه زنان آن بدون حجاب در برابر دیدگان نا محرم و غیر خودی ظاهر می شوند ،‌دیگر نباید انتظار داشت كه خانواده هایی با اقتدار و متین در آن جامعه شكل گیرد .

وقتی زنی بدون حجاب ظاهر شد ، دیگر قداست خانواده معنایی ندارد ، چرا كه بینندگان یك زن بی حجاب تنها خانم ها نیستند ،‌ بلكه این فیلم شوم و ویرانگر بینندگان دیگری دارد و آن هم مردان هستند كه بعضا مجردند و هنوز ازدواج نكرده اند . وقتی مردان به راحتی می توانند بیننده چنین فیلمی باشند كه بازیگر اصلی آن یك زن بی حجاب است و وقتی كه می شود به راحتی از چنین زنانی كام دل گرفت و تا زمانی كه زنان هرزه و نیمه عریانی در اجتماع یافت می شوند كه كالا را به قیمت بسیار ناچیز در اختیار مشتریان آلوده خود قرار می دهند ، نمی توان انتظار داشت كه افراد خانواده هایی كه اصول اخلاقی را رعایت می كنند از این بلا به دور بمانند . و چه درد ناك است اگر با خود نمایی و ناز و كرشمه زهر آگین این گونه افراد ، جوانان پاك ما هم یك لحظه در دل قصد گناه كنند .

بی حجابی بازیگران

بنابراین یك فرد بی حجاب مسول بر باد رفتن قداست و استواری خانواده هاست . اگر بگوییم جوانان ما فقط به دلیل مشكلات شغلی و اقتصادی ازدواج نمی كنند ، حق مطلب را به درستی ادا نكرده ایم ، چون به استناد به گفته های فوق ، بی حجابی و هرزگی زنان ، خود تیشه ای است كه به ریشه درخت خانواده می خورد و از طرفی مانع از آن می شود كه نهال یك خانواده جدید با دستان جوانان سالم ما در گلستان اجتماع كاشته شود .

چرا بی حجابی ؟ 

یكی از عوامل بی حجابی زن در جامعه را می توان نا آگاهی و نادانی وی نسبت به مسئله حجاب دانست .

آیات زیادی در قرآن و روایات فراوانی از حضرت ائمه معصومین (ع) ذكر شده كه جهالت و نادانی را موجب انحراف و انخطاط یك قوم و افراد دانسته و بنیان همه بد بختی های بشر را نادانی معرفی نموده است .

دو گره اهل جهنم اند

اگر زنان مسلمان بدانند كه پیامبر بزرگ اسلام (ص) زنان بی بند وبار و غیر محجب را اهل جهنم معرفی كرده، ‌این امر مهم را جدی گرفته و حجاب را رعایت می كنند .

رسول اكرم حضرت محمد (ص) می فرمایند :

مانند دو گروه از اهل جهنم را ندیده بودم ( كه یكی از آن دو گروه اینانند ): زنانی كه لباس های نازك (نیمه عریان) می پوشند ، با چهره های نپوشیده از روی تكبر شانه هایشان را بجنبانند و سر های خود را به وسیله موهایشان چون كوهان بلند شتر های قوی گردن بیارایند .  وارد بهشت نمی گردند و با اینكه بوی بهشت از مسافت های زیاد به مشام می رسد ، به مشام آنها نمی رسد .

آن زن گوشت بدن خود را می خورد

حضرت عبد العظیم حسنی از امام نحمد تقی (ع) نقل كرده كه:

امیر المومنین فرمودند : روزی من و فاطمه (س) به خدمت حضرت رسول (ص) رفتیم و آن حضرت بسیار گریست .

عرض كردم : جانم به فدایت ! علت گریه شما چیست ؟

پیامبر فرمودند : آن شبی كه مرا به آسمان بردند ، زنی چند از امت خود را در عذاب سخت دیدم و گریه من برای آنهاست .

زنی را دیدم به موی سر آویخته و مغز سرش می جوشد .

زنی را دیدم كه گوشت بدن خود را می خورد .

زنی را دیدم كه گوشت بدم او را از پیش و پس با مقراض های آتش می برند .

فاطمه زهرا (س) فرمودند :

ای حبیب و نور دیده من ! خبر ده كه این ها كیانند .

حضرت فرمودند : ای دختر گرامی ! آن زنی كه به آویخته بودند ، زنی بود كه موی خود را از مردان نامحرم نمی پوشاند و آنكه گوشت خود را می خورد ،‌زنی بود كه خود را برای نامحرم زینت و آرایش می كرد و آنكه گوشت بدنش را مقراض می كردند ، خود را به مردم نشان می داده كه به او میل پیدا كنند .

به امید روزی كه زنان نا آگاه از حجاب از نادانی و آگاهی لازم برخوردار شوند .

خانواده

بخشی از بد حجابی یا بی حجابی زنان و دختران مربوط به نوع تربیت آنها در خانواده است . بدون شك تربیت فرزند وظیفه سنگین و مسولیتی بس بزرگ است كه بر عهده پدر و مادر گذارده شده است و آنان نمی توانند از این مسولیت بزرگ شانه خالی كنند .

خانواده اولین و مهم ترین كانون شكل گیری تربیت فرزندان است . در احدیث زیادی كه از ائمه اطهار (ع) بیان شده ، تاكید فراوانی بر تربیت فرزندان در كانون گرم خانواده شده است كه به نقل چند مورد از آنها بسنده می شود .

تربیت در احادیث

امام زین العابدین می فرمایند :

بار خدایا ! مرا در تربیت و ادب فرزندانم یاری و كمك بفرما .

پیامبر گرامی اسلام (ص) می فرمایند :

حق پدر بر فرزند آن است كه ... و حسن ادب او بكوشد .

مردی محضر حضرت رسول (ص) رسید و گفت :

یا رسول الله ! حق این پسر برمن چیست ؟

پیامبر (ص) فرمودند : نام نیك بر او بگذاری و او را خوب ادب كنی .

و نیز از حضرت رسول اكرم (ص) نقل شده :

اگر كسی فرزند خود را ادب كند ، بهتر از این است كه هر روز نیم صاع صدقه بدهد .

پیامبر اسلام (ص) به امیر المومنین علی (ع)‌ فرموده اند :

ای علی ! لعنت خداوند بر پدر و مادری كه فرزند خود را بد تربیت كنند و موجبات عاق خود را فراهم نمایند .

پدرو مادر نه تنها فرزند خود را از نظر مادی و جسمی اداره می كنند ، بلكه مهم تر از آن در تربیت روح و ایمان فرزند خویش نیز نقش مهمی دارند .

پدران و مادران مسلمان وظیفه دارند از دوران كودكی ، فرزند خود را با خدا ، قرآن ، اهل بیت (ع) و احكام دینی آشنا نمایند و با عباداتی مثل نماز و روزه تمرین و پرورش دهند .

آری ! همان طور كه گفته شد ، خانواده یكی از عوامل موثر در شكل گیری تربیت فرزند است و بدون شك خانواده است كه می تواند روح ایمان و تقوا را در فرزند خود پی ریزی كنند .

تربیت صحیح و اسلامی فرزند در درجه اول موجب افتخار پدر و مادر است و چنانچه والدین در این كار اهمال و سستی كنند ، دچار مشكلات دنیوی و اخذوی خواهند شد .

امام جعفر صادق (ع)‌ می فرمایند :

هر چه زود تر و سریعتر معارف اسلامی را به فرزندان خود بیاموزید ، پیش از آنكه منحرفان با آموزش های انحرافی از شما سبقت بگیرند .

 

بنابراین توضیح درباره فلسفه وجودی و آموزش حجاب كه یكی از نمودهای تربیتی ، اخلاقی و دینی است ، باید از خانواده شروع شود .

والدین به ویژه مادران وظیفه دارند كه دختر خود را از همان دوران كودكی به حجاب سفارش كرده و آثار و فواید بركات حجاب در جامعه را به او بشناسانند تا فرزند وی با اطلاع كامل نسبت به حجاب و پوشش وارد جامعه شود و طرز فكر و برداشت صحیح و درستی از حجاب در ذهن داشته باشد .

پدر و مادر باید به فرزند دختر خود آموزش دهند كه حجاب و رعایت آن برای زن شخصیت آور است و چون اسلحه ای برای تامین شرافت و عظمت زن كار ساز است .

بی توجهی والدین نسبت به فرزند دختر خود به ویژه در سن تكلیف ، زمینه ساز بی حجابی فرزند می شود . چیزی كه ذز سالهای اخیر هم به چشم می خورد این است كه به مسئله حجاب دختران كم سن كم تر توجه می شود و بسیلر مشكل است دختری را كه تا قبل از تكلیف هیچ الزامی برای رعایت حجاب نداشته است به یك باره به حجاب فراخواند . بنا براین حجاب مسئله ای است كه خانواده ها باید قبل از سن تكلیف به آن توجه داشته باشند و قبل از رسیدن به تكلیف آنها را به رعایت آن ملزم كنند .

جای بسیار تاسف است كه در جامعه ، مادرانی محجب ظاهر می شوند ، كه همراه آنان دخترانی بد حجاب دیده می شوند .

والدین باید از همان دوران بچگی دختران خود را به حفظ حجاب عادت دهند تا حجاب ملكه ذهن آنها شود و هنگام خارج شدن از منزل خود را ملزم به پوشش نمایند .

پیش از آنكه شیاطین و مخالفان حجاب ، با زمزمه های زهر آگین خود دختران و زنان را مورد هدف قرار دهند، این خانواده است كه باید دختر خود را نسبت به حجاب آماده سازد . پدر و مادر باید به دختر خود بگویند كه حجاب به عنوان یك پوشش برای زن مسلمان ، واجب است رعایت شود .

و به یقین پدر و مادری كه چنین رفتار كنند ، در پیشگاه خداوند دارای پاداش خواهند بود و از جایگاه رفیعی در بهشت برخوردارند و از عذاب دوزخ رهایی می یابند .

امام موسی بن جعفر (ع) می فرماید :

از شیعیان ما نیستند ، آنان كه زنان و دختران خود را به عفاف و پاكدامنی ارشاد و راهنمایی نكنند .

 

تربیت دختر

پیامبر اسلام می فرمایند :

هر كس دختری داشته باشد و او را نیكو تربیت نماید و علم بیاموزد و از نعمتی كه خدایش ارزانی فرموده برای دختر گشایشی دهد ، این عمل مانع از آتش برای او خواهد بود .

درود و صلوات خداوند و ملائكه و انبیا و مقربان الهی برآن خانواده ای كه در حفظ حجاب زن و دختر خود دقت داشته و كوشا باشد .

حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت های مختلف در جمع بانوان كشور فرمایشاتی داشته و در مورد دامن مادران كه اولین مكتب و محل تربیت فرزندان می باشد ، تاكید زیادی كرده اند و مادران را موظف می دانند كه فرزندان خود را خوب تربیت كنند و در این وظیفه هیچ گونه كوتاهی را جایز نمی شمارند .

ایشان می فرمایند :

{مادر ها مبدا خیرات هستند ، اگر خدای نا خواسته مادرانی باشند كه بچه ها ر ابد تربیت كنند ،‌مبدا شرّند .}

{شما در اول كه بچه ها در دامن شما بزرگ می شوند ، مسئول افعال و اعمال آنها هم هستید . همان طور كه اگر یك بچه ای خوب تربیت كنید ، ممكن است كه سعادت یك ملت را همان یك بچه تامین كند .}

{دامن مادر بهترین  مكتب است برای اولاد .}

{دامن مادر بزرگترین مدرسه ای است كه بچه در آنجه تربیت می شود .}

{اگر از دامن مادر این تربیت خوب شروع شد و مادر ، بچه را خوب تربیت كرد و به دبستان تحویل داد ، دبستان هم خوب تربیت كرد و به دبیرستان تحویل داد ، آنجا هم همینطور تا دانشگاه یا ودارس علمی دیگر ، آنها هم خوب تربیت كردند ، یك وقت در یك برهه از زمان می بینید كه جوان ها همه خوب از كار در آمده اند و یك مملكت را به سوی خوبی می كشانند .}

{ دامن مادرها ، دامنی است كه انسان از آن باید درست شود ، یعنی اولین مرتبه تربیت ، تربیت بچه است در دامن مادر . برای اینكه علاقه بچه به مادر بیشتر از همه علایق هست و هیچ علاقه ای بالاتر از علاقه مادری و فرزندی نیست . بچه ها از مادر بهتر چیز یاد می گیرند . }

چنانچه ملاحضه می شود ، حضرت امام (ره) تاثیر و نقشی كه زن و مادر در تربیت و شكل گیری شخصیت فرزندان دارد را فراتر و موثر تر از دیگر عوامل می داند .

بی حجابی



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

مذاکره برای حذف کارت سوخت

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛از اوایل خرداد ماه که با توقف واریز سهمیه بنزین به کارت‌های سوخت، از تصمیم دولت برای توقف ارائه سهمیه بنزین پرده برداشته شد، تا پایان امروز فرصت برای کسانی بود که هنوز ته مانده بنزین 700 تومانی در کارت های سوختشان باقی مانده و طی این پنج ماه هنوز سر و کارشان به بنزین آزاد 1000 تومانی نیفتاده است.

یارانه

اگرچه قرار بود کارت‌های سوخت با سهمیه بنزین 700 تومان تا پایان شهریورماه جمع آوری شود، اما دولت این مهلت را تا پایان آبان تمدید کرد و بنابراین ساعت 24 امروز 30 آبان ماه آخرین فرصت استفاده از کارت های سوختی است که هنوز سهمیه بنزین در آن وجود دارد.

پس از آنکه وزارت نفت در روزهای ابتدایی خرداد اعلام کرد که طرح سهمیه‌بندی متوقف شده و قیمت بنزین یکسان سازی می‌شود، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که کمتر از 400 میلیون لیتر از سهمیه بنزین 700 تومانی در کارت‌های سوخت باقی مانده است که البته بخشی از آن مربوط به خودروهایی است که یا اصلا دیگر تردد ندارند و یا اصلا وجود ندارند.

زنگنه، وزیر نفت نیز در توضیح اتفاقی که افتاده بود شایعاتی درباره برنامه دولت برای افزایش قیمت بنزین را صراحتا رد کرده و تاکید کرده بود که نظام سهمیه بندی بنزین موجب فسادهای زیادی شده بود و با توجه به اینکه در سال گذشته متوسط نرخ مصرفی بنزین 800 تومان بوده است، تصمیم گرفته شد که بنزین تک نرخی شود.

اگرچه به نظر می‌رسد که دیگر قرار نیست برای بنزین سهمیه‌ای در نظر گرفته شود و برای کارت های سوخت نیز دولت برنامه های جدیدی مطرح می‌کند، اما زنگنه اطمینان داده است که سهمیه بندی گازوییل تداوم خواهد داشت.

اما پیشنهادات متعددی برای اینکه پس از پایان سهمیه بندی چه بر سر کارت های سوخت خواهد آمد مطرح شده است که وزیر نفت با تاکید بر اینکه سامانه کارت سوخت باقی خواهد ماند، یکی از کارایی های آن را استفاده به عنوان کیف پول الکترونیکی دانسته که قابلیت پرداخت الکترونیکی دارد. البته هنوز تصمیم نهایی برای سرنوشت این کارت های سوخت اعلام نشده، اما از پایان امروز تا زمان تصمیم گیری نهایی، این کارت‌ها در دست رانندگان باقی می‌ماند.

برنامه‌ای برای حذف کارت‌های سوخت وجود ندارد

در همین رابطه رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت به ایسنا گفت: هنوز برنامه‌ای برای حذف کارت‌های سوخت وجود ندارد و همچنان متقاضیان باید یا از کارت سوخت خودشان و یا از کارت سوخت جایگاه‌داران استفاده کنند.

بیژن حاج‌محمد رضا با بیان این‌که از بامداد فردا یکشنبه یکم آذر بنزین 700 تومانی در کارت و بیرون از کارت سوخت هیچ امتیازی ندارد، اظهار کرد: از فردا در سراسر نقاط کشور بنزین معمولی به قیمت 1000 تومان و بنزین سوپر به قیمت 1200 تومان و سایر مشتقات نیز به همان قیمت‌های سابق عرضه می‌شود.

وی با ابراز گلایه از وجود کارت‌های سوخت در شرایط کنونی و این‌که این کارت‌ها دیگر کارایی قبلی را ندارند گفت: زمانی که بنزین به صورت آزاد عرضه می‌شود دیگر نیازی به وجود کارت نیست و به همین دلیل پیگیری‌هایی را برای حذف کارت سوخت انجام داده‌ایم، اما تاکنون هیچ دستوری به ما ابلاغ نشده است.

رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت با بیان این‌که متقاضیان هم می‌توانند از کارت آزاد و هم از کارت خودشان بدون پرداخت هیچ مبلغی استفاده کنند، تصریح کرد: شایعاتی مبنی بر دریافت پول از مشتریانی که از کارت جایگاه‌داران استفاده می‌کنند وجود دارد، اما باید گفت در این باره هیچ صحبتی نشده است.

وضعیت جایگاه‌ها عادی است

حاج محمدرضا در خصوص وضعیت جایگاه‌ها گفت: براساس تمهیدات و اقدامات انجام شده جایگاه‌ها با حداکثر قدرت آماده پذیرش متقاضیان هستند.

وی ادامه داد: تاکنون آنطور که انتظار می‌رفت جایگاه‌های بنزین شلوغ نشده، اما پیش‌بینی می‌شود که از ظهر به بعد تعداد متقاضیان افزایش یابد.

رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت با بیان این‌که تمام تمهیدات لازم برای ارائه‌ی خدمات به مردم انجام شده است، افزود: هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد و مردم می‌توانند با خیال راحت تا ساعت 12 امشب نسبت به سوخت‌گیری اقدام کنند.

حاج‌ محمدرضا با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل وجود CNG مصرف انرژی در قیاس با گذشته متعادل شده است، گفت: در شرایط فعلی مصرف بنزین به‌طور میانگین بین 72 تا 76 میلیون لیتر در روز است.
منبع:ایسنا و باشگاه خبرنگاران جوان

زمان واریز یارانه



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - سرگين گردان

 آن را به تازي جعل خوانند و ديدنش در خواب مردي است كه مال جمع نمايد. محمدبن سيرين گويد: اگر كسي بيند جعلي فرا گرفت، دليل كه او را با مردي حرام خواره صحبت افتد اگر ديد او را بكشت، دليل كه مردي حرام خواره را بكشد اگر ديد جعل بسيار بر وي جمع آمدند، دليل كه در ميان حرام خوارگان گرفتار شود و وي را مضرت رسد اگر ديد جعلي را بخورد، دليل كه مال مردي حرام خواره خورد.

س

تعبیر خواب - سرمه

محمدبن سيرين گويد: سرمه به خواب مال بود. اگر بيند كه سرمه در چشم كشيد و مقصود از آن روشنائي به چشم بود، دليل كند كه صلاح دين جويد. اگر مقصود از آن آرايش و زينت بود، دليل است كه خود را به دينداري در ميان مردم مشهور گرداند، تا او را مدح و ثنا و ستايش گويند. اگر بيند كه كسي سرمه به وي داد، دليل كند كه به قدر آن سرمه مال يابد. ابراهيم كرماني گويد: سرمه كردن چشم در خواب دليل مال است مرد و زن را و بعضي از معبران گويند كه سرمه در چشم كردن، راه حق و صواب بود، خاصه كه سرمه به اندازه در چشم كشيده بود. حضرت ...
امام جعفر صادق فرمايد: سرمه فروش درخواب، مردي بود كه راه دين و مسلماني به مردم نمايد و در ميان مردم صلح اندازد، چنانكه چشم بدو روشن گردد. و بعضي ازمعبران گويند: سرمه فروش درخواب، مردي بود كه كاري كند كه هم صلاح دين بود و هم نيكوئي دنيا. اسماعيل بن اشعث گويد: سرمه فروش در خواب، مردي بود كه در صلاح دين خود و كسان سعي نمايد، زيرا كه چشم در خواب دين بود و سرمه روشنايي بود.

س



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - لعل

محمدبن سيرين گويد: ديدن لعل درخواب. دليل بر زني است صاحب جمال. اگر در خواب بيند لعلي داشت، دليل است زني بزرگ بخواهد يا كنيزك صاحب جمال بخرد و نيز گفته اند، دليل كه دختري آورد. جابرمغربي گويد: اگر بيند لعل بسيار داشت، دليل است به قدر آن مال يابد. اگر بيند آشنائي پاره لعل به وي داد، دليل كه از خويشان زني توانگر بخواهد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن لعل درخواب چهار وجه است. اول: زن. دوم: كنيزك. سوم: نعمت. چهارم: دختر.

ل

تعبیر خواب - لقمه

محمدبن سيرين گويد: اگر كسي بيند كه لقمه شيرين در دهان نهاد. دليل كه سخني خوش گويد. اگر آن لقمه ترش بود تاويلش به خلاف اين است. جابرمغربي گويد: اگر بيند لقمه گرم دردهان نهاد، دليل كه در بلائي افتد. اگر لقمه دردهان خوش بود، تاويلش به خلاف اين است. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن لقمه درخواب سه وجه است. اول: بوسه دادن، دوم: سخن لطيف، سوم: منفعت.

ل



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

عکس جدید بهنوش بختیاری به مناسبت روز کتاب

عکس بهنوش بختیاری

عکس بازیگران :برای مشاهده عکس جدید بهنوش بختیاری به مناسبت روز کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

عکس جدید بهنوش بختیاری به مناسبت روز کتاب

عکس



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس خنده دار و جوک های زیبا

نمیتونم بگم که فقط تو رو دارم چون دیشب خرمون زایید !!!

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس مثله فاتحه میمونه

واسه هرکی میفرستیش روحش شاد میشه

 
اس ام اس خنده دار

 
اس ام اس مخصوص حاجیان از حج برگشته:

گرچه داری لطف و احسان حاجی

اینقدر خودت به من نچسبان حاجی!

با ویروس آنفولانزای خوکی خود

اینقدر تن مرا ملرزان حاجی!!!

 منبع:آخ دندونم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

امیدوارم با هر برگی که می افته ..یه دونه از غمهای تو کم بشه.

.

.

پاییزتیم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امیدوارم توپ خوشبختی سانترش همیشه روی قلبت باشه

و با شرایط بالا خوشبخت بشی . . . !

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
دیروز به جرم بالا رفتن از قلبت دستگیر شدم !

بیا بهشون بگو ساکن قلبم دزد نیست

اس ام اس خنده دار



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

گزارش وزیر دفاع روسیه از عملیات علیه تروریست ها

گزارش وزیر دفاع روسیه از عملیات علیه تروریست ها

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام و به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در گزارشی برای ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور این کشور گفت: از 20 نوامبر کشتی‌های جنگی ناوگان کاسپین 18 موشک کروز به هفت هدف تروریست‌ها در استان‌های رقه، ادلب و حلب شلیک کردند تمامی این اهداف نابود شدند.

وی افزود: در کل عملیات شلیک موشک‌های کروز از دریای مدیترانه و دریای خزر و از فاصله 1500 کیلومتری انجام شد و جنگنده‌های ما نیز از فرودگاه‌های روسیه و سوریه به پرواز درآمدند. از دریای خزر 29 هواپیما و بمب‌افکن در عملیات هوایی شرکت داشتند.

به گفته شویگو 10 کشتی جنگی نیز در عملیات نظامی روسیه در سوریه مشارکت دارند که 6 تای آنها در دریای مدیترانه مستقر هستند.

وی گفت: طی 4 روز گذشته حملات هوایی روسیه در کل شامل 522 سورتی پرواز بوده و 102 موشک کروز از زمین و دریا و 1400 تن بمب مختلف شلیک شده است. در این عملیات جنگنده‌های Tu-160 از دریای مدیترانه مشارکت داشتند. 826 هدف دشمن نابود شده و هر روز 143 سورتی پرواز انجام شده است. نیروهای مسلح روسیه عملیات انتقام‌جویانه برای تخریب مقرهای رهبران سازمان‌های تروریستی و حامیانشان انجام داده و کنترل آنها بر سیستم‌های لجستیکی

از بین رفته و زیرساخت‌های نفت و گاز داعش نابود شده است.

شویگو تصریح کرد: عملیات نظامی روسیه در سوریه داعش را از نقل و انتقال 60 هزار تن نفت در روز بازداشته است و آنها در حال حاضر روزانه 1/5 میلیون دلار از دست می‌دهند. نیروی هوایی روسیه بر پایگاه‌های مالی و اقتصادی داعش تمرکز کرده است. در کل 525 تانکر، 15 انبار و تاسیسات استخراج نفت در این عملیات نابود شده است.

در عملیات موشک‌های کروز در تنها به یک هدف شبه‌نظامیان 600 داعشی در دیرالزور نابود شدند. 23 پایگاه آموزشی 19 مرکز تولید سلاح و مواد منفجره 47 انبار سلاح تخریب شده است. این عملیات‌ها به ارتش سوریه امکان داد تا اقدامات موفقی در استان حلب لاذقیه و پالمیرا داشته باشند.

داعش



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

خنثی سازی حمله داعش به زائران اربعین

خنثی سازی حمله داعش به زائران اربعین

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام و به نقل از شبکه خبری آر‌.تی، قرار بود این عروسک‌ها در جاده بغداد تا کربلا و در میان زائران اربعین که اکثراً از شیعیان این کشور هستند، توزیع شود.

آژانس خبری کویت اعلام کرد: این عروسک‌هادر منطقه حسینیه منطقه شیعه نشین شمال شرق بغداد کشف شده است. دولتمردان عراقی از مردم خواستند که هرگونه مورد مشکوک را گزارش دهند.

میلیون‌ها شیعه برای شرکت در مراسم اربعین از اقصی نقاط عراق و جهان عازم کربلا می‌شوند. در سال 2014 اعلام شد که 17.5 میلیون تن برای مراسم اربعین به کربلا رفتند.

داعش



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

مسی و فصل ۲۰۰۸–۲۰۰۹ در بارسلونا

به محض خروج رونالدینیو از باشگاه، مسی پیراهن شماره ۱۰ او را به ارث برد. او در این فصل، برای جایزهٔ بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۰۸ با ۶۷۸ امتیاز در جایگاه دوم جای گرفت. وی همچنین برای جایزهٔ بهترین بازیکن بازی سازِ فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال، برای دومین سال متوالی در جایگاه دوم جای گرفت.[۶۷]

مسی

مسی اولین هت تریک خود را در سال ۲۰۰۹، در کوپا دل ری و در بازی برابر اتلتیکو مادرید به انجام رساند، که در نهایت بارسلونا بازی را ۳ بر ۱ به سود خود به پایان برد.[۶۸]مسی در یکم فبریه ۲۰۰۹ به عنوان بازیکن ذخیره در نیمهٔ دوم وارد زمین شد و دو گل به ثمر رساند و بازی ۱–۰ باختهٔ بارسلونا در برابر ریسینگ سانتاندر را به ۲–۱ تبدیل کرد، که در نهایت بارسلونا بازی را به سود خود به پایان برد. دومین گل مسی در این مسابقه، ۵۰۰۰امین گل بارسلونا در تاریخ لیگ برتر اسپانیا بود.[۶۹] در ۸ آوریل ۲۰۰۹، او دومین گل خود را در برابر بایرن مونیخ و در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و رکورد جدیدی را با ۸ گل زده در این رقابتها برای خود ثبت کرد.[۷۰]

مسی در بازی در برابر رئال مادرید، در سانتیاگو برنابئو دو بار گلزنی کرد (۳۵امین و ۳۶امین گل او در آن فصل)، که موجبات باخت ۶–۲ رئال مادرید در آن بازی را فراهم آورد. شکستی که ستگینترین باخت رئال از سال ۱۹۳۰ قلمداد می‌شد.[۷۱] مسی در بازی برابر اتلتیکو بیلبائو یک گل به ثمر رساند و ۲ پاس گل داد، که نهایتاً بارسلونا بازی را ۴–۱ به سود خود پایان برد و مسی اولین کپا دل ری خود را در ۱۳ می به بالای سر برد.[۷۲] او به تیم خود کمک کرد تا دومین قهرمانی خود، یعنی قهرمانی در لالیگا را به دست آورد. در ۲۷ می، مسی با گل دقیقهٔ ۷۰ خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا را قهرمان کرد. وی همچنین بهترین گلزن آن فصل لیگ قهرمانان، جوانترین آقای گل تاریخ رقابت‌ها با نه گل شد.[۷۳] مسی در آن فصل مهاجم سال یوفاو بازیکن باشگاهی سال یوفا شد.[۷۴] تیم بارسلونا در آن فصل کوپادل ری، لا لیگا و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد.[۷۵] این اولین بار در تاریخ بود که یک تیم اسپانیایی سه جام مختلف را در یک فصل به دست می‌آورد. مسی آن فصل را با ۳۸ گل و ۱۸ پاس گل به پایان برد.

عکس مسی



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دختران شیطان پرست که هیچ کس شبیه آنها را ندیده

دختران شیطان پرست که هیچ کس شبیه آنها را ندیده

دختران شیطان پرست هیچ کس ندیده

دختران شیطان پرست

دختران شیطان پرست هیچ کس ندیده

دختران شیطان پرست


دختران شیطان پرست



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

رونالدو و فصل ۲۰۱۲–۲۰۱۱ در رئال

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، در ماه مه ۲۰۱۲ گفته‌است:
«     رونالدو عالی و حیرت‌انگیز است و من او را با لیونل مسی مقایسه نخواهم‌کرد. به نظر من امسال رونالدو بهتر از مسی بوده‌است.[۱۰۳]      »

رئال مادرید در سال‌های گذشته برای آماده‌سازی خود با باشگاه‌های ایالات متحده آمریکا بازی می‌کرده‌است. رونالدو در هر دو بازی با لس‌آنجلس گلکسی و گوادالاخارا گلزنی‌کرد؛ به‌ویژه این که سه‌بار به گوادالاخارا گل‌زد و هت‌تریک کرد.[۱۰۴][۱۰۵] او در ۲۳ و ۲۹ اوت در سوپرجام فوتبال اسپانیا، دوگل مقابل باشگاه فوتبال بارسلونا به‌ثمر رساند.[۱۰۶] سرانجام لا لیگا در ۲۸ اوت با بازی رئال مادرید و رئال ساراگوسا آغاز گردید.[۱۰۷]

رونالدو


در ۲۴ سپتامبر، او نهمین هت‌تریک خود در رئال را مقابل رایو والکانو به‌عمل آورد. در ۲۲ اکتبر، باری دیگر مقابل مالاگا هت‌تریک کرد. با پیروزی ۱–۷ رئال مقابل اوساسونا در ۶ نوامبر، ثابت‌شد که گارد سلطنتی نیمه‌راه قهرمانی را رفته‌است.[۱۰۸] در ۲۶ نوامبر، رونالدو دوبار در دربی مادرید مقابل اتلتیکو مادرید گلزنی‌کرد. او یکی از سه‌نامزد پایانی کسب توپ طلای فوتبال بود، اما در پایان لیونل مسی این توپ را به‌دست‌آورد. نامزد دیگر این توپ، ژاوی هرناندز بود. رونالدو یک‌صدمین گل رسمی خود در رئال را مقابل لیون به‌ثمر رساند.[۱۰۹]

رونالدو هم‌اکنون از بهترین و سریع‌ترین فوتبالیست‌های جهان است و قهرمانی در لا لیگا ۱۲–۲۰۱۱ را با رئال مادرید تجربه‌کرد. رونالدو در پایان کار خود در رئال مادرید گفته‌است: «من دوست دارم تا آخر عمرم در رئال مادرید بمانم و ۱۰ سال دیگر با رئال مادرید قرار داد امضا کنم.

عکس رونالدو



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

پيام تسليت مهناز افشار براي علي طباطبايي

در پی درگذشت علی طباطبایی بازیگر جوان سینمای ایران موج تسلیت‌ها از سوی چهره‌های سینمایی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شخصیت‌های زیادی با شنیدن خبر درگذشت علی طباطبایی اظهار تاسف کردند و این واقعه را تسلیت گفتند.

مهناز افشار

لیلا حاتمی یکی از این چهره‌ها بود که با انتشار سکانسی از فیلم «سالاد فصل» که با علی طباطبایی در صفحه اینستاگرام نوشت: «علی جان روحت شاد.»

هدیه تهرانی نیز که در سریال «قلب یخی» با این بازیگر همبازی بود با انتشار عکسی از او نوشت: «با نهايت تاثر از اخبار غم انگيز هر روز، در گذشت على طبا طبائى را نيز به دوستان و دوستداران و خانواده ايشان تسليت مى گويم...»

مهنار افشار دیگر بازیگری بود که این اتفاق را چنین تسلیت گفت: «تسلیت به خانواده آقای طباطبایی و خانواده سینما
روحش شاد و یادش گرامی.»

علی طباطبایی بازیگر آثاری چون «سالاد فصل»، «قلب یخی» و ... شب گذشته بر اثر ایست قلبی درگذشت. مراسم خاکسپاری این هنرمند فردا سه‌شنبه ۱۰ شهریور برگزار خواهد شد.
منبع:خبر آنلاین

عکس مهناز افشار



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

زن در حجاب چون مروارید در صدف

البته كه بی جا گفته نشده است ، زنانی كه بی حجابی تمایل دارند ، در حقیقت دارند مروارید وجود خود را در معرض دیدگان آلوده قرار می دهند . اگر این زنان یك لحظه با خود بیندیشند و شخصیت های زنان نمونه تاریخ را مورد مطالعه قرار دهند ، به روشنی خواهند فهمید كه :

با گذشت هزار و چهارصد سال از شهادت بانوی بزرگ اسلام ، سرور زنان عالم ، حضرت فاطمه زهرا (س) هنوز نام و رفتار آن حضرت زنده و پویاست و هر روز كه می گذرد افكار نیكوی فاطمه زهرا (س) گویاتر و نمایان تر می شود . آیا این چنین شخصیتی نمی تواند الگوی زندگی باشد .

بی حجابی بازیگران

البته كه می تواند ، اگر زنان مسلمان ما درست فكر كنند و به رفتار خویش ایمان داشته باشند ، زنان مسلمان الگوهای زیادی دارند ، الگوهایی چون حضرت مریم ، هاجر ، آسیه ، زینب كبری ، ربابه همسر امام حسین(ع)،

شهذ بانو والده مكرمه امام سجاد (ع) ، نرگس مادر امام زمان (عج) و ... .

ای زنان و بانوان آزاده مسلمان بیدار باشید !

 

امیرالمومنین علی (ع) می فرمایند :

بنده دیگری مباش ؛ چرا كه خداوند تو را آزاد آفریده است .

 

و امام باقر می فرمایند :

هر مذهبی شما را به راهی نبرد .

 

و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) می فرماید :

تا این خانم ها ( شما را نمی گویم ، شما توده هستید ، آن خانم ها را می گویم ) تا آنه توجهشان به این است كه فلان چیز باید ، فلان مد از غرب به اینجا بیاید ، فلان زینت باید از آنجا به اینجا سرایت بكند ، تا یك چیزی آنجا پیدا می شود ، اینجا هم تقلید می كنند .

تا از این تقلید بیرون نیایید ، نمی توانید آدم باشید و نه می توانید مستقل باشید . اگر بخواهید شما را به اینكه یك ملتی هستید ، بشناسند و بشوید یك ملت ، از این تقلید غرب باید دست بردارید ، تا در این تقلید هستید ، آرزوی استقلال را نكنید .

 

و در جای دیگر حضرت امام (ره) فرموده است :

یكی از امور دیگری هم كه باز من گفته ام ، این است كه ما را جوری بار آورده بودند كه یا باید فرنگی مآب باشیم یا هیچی . یك نفر جوان ، یك نفر خانم اگر سر تا پایش فرنگی مآب است ، این معلوم می شود خیلی عالی مقام است و اگر چنانچه مثل سایر مسلمان هاست ، این خیلی عقب افتاده است . عقب افتادگی و جلو رفتن را به این می دانستند كه فرنگی مآب باشند . یعنی فرض كنند فرم لباسش چه جور باشد ، فرم كفشش چه جور باشد یا مثلا هر چه كه از خارج می آید ، صرف بكند . مصرفی بار آوردند ما را ، برای همین جهت ما را مصرفی بار آورده اند .

بی حجابی



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - لشگر

محمدبن سيرين گويد: اگر بيند لشگريان بر اهل آن موضع گزند رسانيدند، دليل قوت اهل آن موضع بود. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن لشگر درخواب بر پنج وجه است. اول: ملخ. دوم: سيل. سوم: باد. چهارم: خصومت. پنجم: محنت.

ل

تعبیر خواب - لرزيدن

محمدبن سيرين گويد:اگر كسي بيند سر او مي لرزيد، دليل زحمت است. اگر بيند گردن او مي لرزيد، دليل كه امانت نگذارد. اگر بيند كفهاي او مي لرزيد، دليل است سخني سخت بشنود. اگر بيند شكم او مي لرزيد، دليل كه در سفر به زحمت افتد. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند همه اندام او مي لرزيد، دليل است كه سختي بيند. اگر ديد پايش مي لرزيد، دليل كه در سفر به زحمت افتد. حضرت دانيال گويد: ديدن لرزيدن اندام ها به خواب در چهار وجه است. اول: ضعف احوال. دوم: ترس و بيم. سوم: غم و اندوه. چهارم: مضرت و بيماري. محمدبن سيرين گويد: ...
اگر بيند آسمان مي لرزيد، دلي كه در آن ديار ظلم بود. اگر بيند آفتاب يا ماه مي لرزيد، دليل است پادشاه آن ملك را مضرت رسد. جابرمغربي گويد: اگر ديد عرش مي لرزيد، دليل بر بي ديانتي علما است. اگر لوح و قلم مي لرزيد، دليل بدحالي دبيران است. اگر بيند هفت آسمان مي لرزيد، دليل محنت است.


ل



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - سركه

محمدبن سيرين گويد: سركه درخواب، مال حلالِ با بركت بود و خوردن او به تاويل نيك است. بعضي از معبران گويند: سركه ترس درخواب غم و اندوه است و سركه فروش در خواب مردي است كه خصومت طلبد و بعضي گويند: سركه فروش غم و اندوه است.

س


تعبیر خواب - سرگين

محمدبن سيرين گويد: سرگين اسب و گاو مال و نعمت است. اگر بيند سرگين بسيار دارد، دليل كه او را مال و نعمت بسيار حاصل شود و سرگينِ مردم مال حرام است. اگر بيند در بستر خويش پليدي كرد، دليل كه مال خود را بعضي به عيال خود دهد. اگر بيند چو سرگين افكند و آن را به خاك بپوشاند، دليل كه مال خود را در زمين پنهان كند. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند سرگين مردم مي خورد، دليل كه مال حرام خورد و از حرام مال به دست آورد. اگر بيند به جايگاه مجهول سرگين افكند، دليل كه مال خويش را به جائي هزينه كند كه در آن مزد و ثواب ...
نباشد. اگر ديد تن خويش را جمله به سرگين آلوده است، دليل كه در گناهي افتد. اگر ديد او را اسهال پديد آمد، دليل كه او را از پادشاه غم و اندوه رسد. حضرت دانيال گويد: سرگين مردم را به خواب ديدن، دليل برمال حرام كند و سرگين چهارپايان نيز مال حرام است. اما سرگين دد و دام مالي است كه به ظلم به دست آيد. جابرمغربي گويد: پليدي كه از مردم جدا شود جمله مال باشد كه از او جدا شود. اگر ديد درميان پليدي مي رفت يا در جاده يا در خانه درميان پليدي ها غرق شد، دليل كه او را از پادشاه غم و اندوه رسد. اگر ديد پاي بر پليدي ها نهاد و بيفتاد و جمله اندامش آلوده شد، اگر جايگاه او دون و زشت بود، دليل كه از والي و حاكم مكروهي به وي رسد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن اسهال به خواب، چون به جايگاه خود بود، بر چهار وجه بود. اول: مال حرام. دوم: گشايش. سوم: نفقه كردن مال بر عيال. چهارم: زوال غم، و سرگين دان در خواب گنج و خواسته است.

س



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

عکس جدید پژمان بازغی و نويد محمدزاده

عکس جدید پژمان بازغی

عکس بازیگران :برای مشاهده عکس جدید پژمان بازغی و نويد محمدزاده به ادامه مطلب مراجعه کنید.

عکس جدید پژمان بازغی و نويد محمدزاده

عکس



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

عکس الناز شاکردوست درحال ورزش بوکس

عکس الناز شاکردوست

عکس بازیگران :برای مشاهده عکس الناز شاکردوست درحال ورزش بوکس به ادامه مطلب مراجعه کنید.

عکس الناز شاکردوست درحال ورزش بوکس

عکس



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸، تهران)، بازیگر و خواننده ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

بهرام رادان


زندگی هنری

او دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

در اولین حضور سینمایی شورعشق شناخته شد: شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد: آواز قو. رادان سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد(شمعی در باد و سنتوری) نیز شد.

رادان در یک آلبوم موسیقی تحت عنوان روی دیگر خوانندگی کرده است.

عکس بهرام رادان



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

داعش کاخ سفید را تهدید به حمله کرد

داعش کاخ سفید را تهدید به حمله کرد

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام و به نقل از خبرگزاری رویترز، در این ویدیوی شش دقیقه‌ای که توسط تروریست‌های داعش در عراق منتشر شده است حملات اخیر داعش به پاریس مورد تحسین قرار گرفت.

این نوار ویدئویی یک روز پس از آن منتشر شده که این شبه نظامیان نوار ویدئویی دیگری منتشر کرده بودند که در آن صحنه‌هایی از شهر نیویورک را نشان می‌داده که می‌تواند یکی از اهداف داعش باشد.

جیمز کومی، رئیس اف بی آی اعلام کرد که از هیچ گونه تهدیدی موثقی در آمریکا که مرتبط با حملات اخیر در فرانسه باشد اطلاعی ندارد.

جان کربی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز اعلام کرد که صحت ویدیئوی اخیر در حال بررسی است.

وی گفت: همه افراد در دولت آمریکا این تهدیدها را جدی می‌گیرند. وزارت امنیت داخلی آمریکا هنوز در این خصوص اظهار نظر نکرده است.

در این ویدئو در ابتدا اخباری از تلویزیون در خصوص حملات اخیر پاریس منتشر شده است و سپس دو شبه نظامی را نشان می‌دهد که به طور مجزا در مقابل دوربین صحبت می‌کنند.

در این ویدئو که نام آن "پاریس قبل از رم" است یک تروریست داعش نشان داده می‌شود که با لحنی تهدید آمیز صحبت از نابودی آثار و بناهای باستانی فرانسه صحبت می‌کند و اعلام می‌کند که کاخ سفید را نیز مورد هدف قرار می‌دهد.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اولین زن تروریست انتحاری فرانسه +عکس

اولین زن تروریست انتحاری فرانسه +عکس

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام :پلیس فرانسه روز گذشته ـ چهارشنبه ۲۷ آبان ماه ـ طی عملیاتی در محله “سنت دِنی” واقع در شمال پاریس با مظنونان حادثه تروریستی در پاریس درگیر شد که در جریان این عملیات اولین زن انتحاری در تاریخ فرانسه خود را منفحر کرد.

منابع فرانسوی انفجار انتحاری روز گذشته را اولین زن انتحاری در خاک فرانسه دانستند و در این باره اعلام کردند: حسنا آیه بولحسن ۲۶ ساله ساکن منطقه “كليشي سو بوا” که این منطقه در کنار منطقه “سنت دِنی” است.

حسنا دختر خاله «عبدالحمید اباعود» طراح اصلی انفجارهای فرانسه است این فرد با نام «عبدالحمید اباعود» در سال ۱۹۸۷ در منطقه «مولن‌بیک» در غرب بروکسل متولد شد و مشهور به «ابوعمر بلژیکی» و «ابوعمر سوسی» است که لقب دوم وی از نام شهر «سوس» در مراکش که خانواده‌اش اهل آنجا هستند، نشأت می‌گیرد.

پلیس فرانسه در ساعات اولیه صبح روز گذشته عملیاتی برایی دستگیری اباعود به ساختمانی در محله سنت دِنی حمله کرد که در این عملیات حسنا قبل از دستگیری اش خود را منفجر کرد تا اولین زن انتحاری در خاک فرانسه لقب بگیرد.

در جریان عملیات روز گذشته پلیس فرانسه در شمال پاریس سه متهم کشته و هفت تن دیگر دستگیر شدند.

منابع فرانسوی در خصوص حسنا اعلام کردند: این زن انتحاری تحت پیگیری سه دستگاه اداری، جنایی و اطلاعاتی بود وی همچنین به دست داشتن در قاچاق مواد مخدر و عملیات تروریستی متهم است.

این عملیات که برای دستگیری اباعود طراحی شده بود اخبار ضد و نقیضی از فرار وی و یا عدم حضور او در پاریس حکایت دارد.

این در حالی است که دو مقام اروپایی مدعی شدند اباعود در این عملیات کشته شده است.

داعش



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

معرفی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی (زاده ۱۳ خرداد ۱۳۵۵) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در ۷ آبان ۱۳۹۲ در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال کناره گیری کرد. وی سابقه بازی در باشگاه‌های بهمن کرج، راپیدوین اتریش، الوصل امارات، العین امارات، الاهلی امارات، النصر امارات و الغرافه قطر را دارد.

فرهاد مجیدی


زندگی شخصی

وی از خانواده‌ای مازندرانی است[۲] ولی متولد و ساکن تهران است. وی یک برادر و ۲ خواهر دارد که به غیر از فرهاد، برادرش فرزاد نیز به فوتبال روی آورد. همسر وی، فرناز مؤمنی نام دارد و دارای دو فرزند به نام‌های تیام و سیام (امیر بردیا) می‌باشد.[۳]
زندگی ورزشی
دوران باشگاهی

فرهاد مجیدی دوران فوتبال خود را با تیم فوتبال صنایع پارچین که محل زندگی خود و کار پدرش در آنجا بود شروع کرد. نخستین تیم رسمی که فرهاد مجیدی در آن بازی کرد، تیم جوانان کشاورز بود. او بعد از مدتی بازی در این تیم به جوانان بهمن پیوست. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به طور قرضی برای بازی در مسابقات استانی به تیم پارچین بازگشت. بعد ۸ ماه حضور قرضی در در تیم پارچین تیم بهمن بار دیگر خواستار او شود و دوباره به این تیم بازگشت.[۴]
بهمن کرج

مجیدی در ۲ فصل حضور خود در بهمن کرج ۷ گل برای این تیم به ثمر رساند. در تیر ماه سال ۷۶ مجیدی که تنها ۲۰ سال داشت مورد توجه تیم استقلال تهران قرار گرفت و از تیم بهمن به استقلال تهران پیوست.[۵]
استقلال تهران

مجیدی در اولین فصل حضور خود در استقلال تهران همراه با این تیم قهرمان لیگ آزادگان در فصل ۷۷–۷۶ شد. در فصل بعد حضور خود در این تیم به نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا، نایب قهرمانی جام حذفی، و همچنین نایب قهرمانی لیگ آزادگان دست یافت. بعد از بازی جنجالی استقلال تهران و فجر سپاسی در شیراز و محرومیت چند جلسه‌ای که نصیب وی شد، مجیدی راهی اتریش شد و به تیم راپید وین پیوست.[۶]
راپید وین

او در نیم فصل دوم در ۱۲ بازی برای تیم راپید وین به میدان رفت و ۲ گل هم به ثمر رساند.[۷] مجیدی با پایان فصل ۲۰۰۰–۱۹۹۹ لیگ اتریش بار دیگر به استقلال برگشت.
استقلال تهران

در سال ۱۳۷۹ و پس از بازگشت از اتریش مجیدی در ۶ بازی برای استقلال به میدان رفت و پس از مدت کوتاهی با پیشنهاد باشگاه فوتبال الوصل امارات راهی کشور امارات شد.
الوصل امارات

پس از پیوستن این بازیکن ایرانی به الوصل، تلویزیون دبی اسپرت در گزارشی، حضور مجیدی در این تیم را یکی از عوامل افزایش طرفداران الوصل دانست.[۸] او در ۵/۵ فصلی که الوصل را همراهی کرد ۶۸ گل در لیگ امارات و ۴۰ گل در جام حذفی، جام اتحادیه و جام خلیج فارس به ثمر رساند و به یکی از برترین گلزنان تاریخ باشگاه فوتبال الوصل امارات تبدیل شد.[۹][۱۰] در آوریل سال ۲۰۰۳ مجیدی به صورت قرضی از الوصل به تیم العین امارات پیوست تا این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.[۱۱]
العین امارات

او در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ در مقابل دالیان چین در حالی که العین ۴–۲ از حریف خود عقب بود و با این نتیجه بازی به وقت اضافی کشیده می‌شد، در دقیقه ۸۳ گلزنی کرد تا العین فینالیست شود و با پیروزی در مقابل تروساسانا تایلند در فینال این مسابقات، همراه با العین قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ شود.[۱۲] پس از حضور قرضی در العین امارات، مجیدی به الوصل امارات بازگشت و در نیم فصل دوم از فصل ۲۰۰۶–۲۰۰۵ امارات این بار به صورت قرضی با قرادادی چهارماهه از الوصل به الاهلی امارات پیوست.[۱۳]
الاهلی امارات

مجیدی در الاهلی موفق به زدن ۶ گل شد. او در تک مسابقه‌ای که برای تعیین قهرمان لیگ امارات بین الاهلی و الوحده انجام می‌شد و در پایان منجر به پیروزی چهار بر یک الاهلی شد، گل دوم این تیم را به ثمر رساند و نیز یک پاس گل و پنالتی در این بازی گرفت تا همراه با الاهلی قهرمان لیگ امارات شود.[۱۴] بعد از قهرمانی با الاهلی در خرداد سال ۸۵ با قردادی ۲ ساله به تیم النصر امارات پیوست.
النصر امارات

مجیدی که با قردادی دو میلیون دلاری به این تیم پیوسته بود بعد از یک نیم فصل حضور در النصر به صورت قرضی بار دیگر راهی الاهلی امارات شد.[۱۵] پس از اتمام قرداد قرضی وی با الاهلی در حالی که یک سال دیگر با النصر قرارداد داشت، قرار داد مجیدی فسخ شد[۱۶]و او در تابستان سال ۸۶ برای سومین بار به استقلال بازگشت.[۱۷]
استقلال تهران

مجیدی در بازگشت مجدد خود به استقلال موفق شد به همراه این تیم قهرمانی در جام حذفی ۸۷–۸۶ و قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸–۸۷ را بدست آورد. او در پایان نیم فصل ۹۱–۹۰ لیگ ایران با قردادی چهارماهه به تیم الغرافه قطر پیوست[۱۸]پرویز مظلومی که در آن زمان مربی استقلال بود معتقد بود جدایی فرهاد مجیدی در نیم فصل باعث ناکامی استقلال در کسب مقام قهرمانی لیگ برتر ایران در پایان فصل ۹۱–۹۰ بوده است.[۱۹]
الغرافه قطر

وی در ۴ ماه حضور خود در این تیم در ۲۲ بازی که انجام داد ۷ بار موفق به گلزنی شد و به همراه الغرافه به قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های قطر دست یافت. مجیدی در پایان این دیدار با پرچم ایران در جشن قهرمانی الغرافه شرکت کرد.[۲۰]
خداحافظی با فوتبال و بازگشت دوباره

مجیدی پس از جدایی از الغرافه قطر و به‌رغم پیشنهادهایی که از باشگاه راه آهن،[۲۱] مس کرمان،[۲۲] ذوب آهن،[۲۳] پرسپولیس،[۲۴] ملوان[۲۵] و تراکتورسازی[۲۶] داشت، در۷ مهر ۱۳۹۱ با انتشار نامه‌ای، خداحافظی خود با دنیای فوتبال را اعلام کرد.[۲۷][۲۸] اما ۸۱ روز پس از خداحافظی از فوتبال، در بامداد ۲۸ آذر ۱۳۹۱ با قراردادی ۱/۵ ساله بار دیگر به استقلال پیوست.[۲۹][۳۰] و سرانجام در تاریخ ۷٫۸٫۹۲ هجری شمسی در بازی استقلال مقابل مس کرمان در دقیقه ۸۸ بازی بعد از تعویض با نیکبخت واحدی به آغوش امیر قلعه نویی رفت و پس از دور افتخاری و بوسیدن چهار گوش مستطیل سبز رسماً از دنیای بازیگری فوتبال وداع کرد. او پس از خداحافظی در کلاس‌های مربیگری درجه C در انگلستان شرکت کرد
بازی‌های ملی

مجیدی اولین بار در سن ۲۰ سالگی برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ در امارات توسط محمد مایلی‌کهن به تیم ملی دعوت شد و نخستین بازی ملی خود را در برابر کویت و در سال ۱۳۷۵ انجام داد.[۳۱] همچنین در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، در رفت دیدار پلی‌آف ایران و استرالیا، در تهران، در نیمه دوم در دقیقه ۷۵ به جای مهدی پاشازاده به زمین آمد و در این بازی به‌یادماندنی برای هواداران فوتبال ایران به میدان رفت.

او در ۲۶ شهریور ۱۳۸۹ در دوره مربیگری افشین قطبی از بازی در تیم ملی خداحافظی کرد. فرهاد مجیدی، در ۱ شهریور ۱۳۹۰ و در سن ۳۵ سالگی در لیست کارلوس کیروش قرار گرفت و به تیم ملّی بازگشت.[۳۲] با این حال، او در تاریخ ۵ مهر ۱۳۹۰ با ارسال نامه‌ای به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران، خداحافظی‌اش را از بازیهای ملی اعلام کرد.[۳۳] او در این نامه، دلیل خداحافطی خود را برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۱۴ و عدم حضور احتمالی او در آن مسابقات به دلیل وضعیت سنی‌اش و میدان‌دادن به جوانان عنوان کرد. جوانانی که به گفتهٔ او شاید با حضور امثال او به سرنوشت وی در گذشته دچار شده و در عین جوانی و آمادگی فنی از حضور و خدمت در تیم ملی فوتبال محروم شوند.[۳۳]
خداحافظی از فوتبال

فرهاد مجیدی در تاریخ ۷ آبان ۱۳۹۲ در بازی مقابل مس کرمان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. وی در دقیقه ۸۸ بازی مقابل باشگاه فوتبال مس کرمان بعد از آنکه جای خود را به علیرضا نیکبخت واحدی داد، با درآوردن پیراهن خود و بوسیدن گوشه‌های زمین فوتبال استادیوم آزادی، خداحافظی خود را علنی کرد.[۳۴]

چند روز بعد از خداحافظی مجیدی از ورزش فوتبال حرفه‌ای خبر درگذشت یکی از هواداران نوجوان معلول استقلال به نام امیراحمد مظاهری یگانه در رسانه‌ها منتشر شد. وی که از علاقه‌مندان تیم استقلال و فرهاد مجیدی بود، پس از خداحافظی وی، دچار شوک روحی گشته بود و پس از چند روز که از بروز علائم این بیماری در وی می‌گذرد، دچار حمله قبلی گشته و در بخش CCU بیمارستان بوعلی تهران جان خود را از دست می‌دهد.[۳۵] در پی اطلاع فرهاد مجیدی از این واقعه، وی در پیام تسلیتی با خانواده مظاهری یگانه همدردی می‌کند و اظهار تاسف خود را از این واقعهٔ غیرمنتظره ابراز می‌دارد.[۳۶]
جنجال‌ها

در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۱ مجیدی که یکی از بازیکنان سابق استقلال به شمار می‌رفت و در الغرافه قطر توپ می‌زد در بازی جام باشگاه‌های آسیا بین تیم‌های پرسپولیس تهران و الغرافه قطر و در حضور بیش از ۹۰ هزار تماشاگر سرخ پوش بعد از این که با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد، پیراهن زرد رنگ الغرافه قطر را از تن خود خارج کرد و لباس آبی (همرنگ پیراهن استقلال تهران) را نمایان کرد وپس از بوسیدن آن٬ به تماشاگران پرسپولیس عدد۴ را به خاطر ۴برد پیاپی در شهرآورد تهران را نشان داد٬این حرکت مورد اعتراض هواداران پرسپولیس قرار گرفت.[۳۷][۳۸]

نماد نمایش عدد ۴ با انگشتان دست، از این روز به بعد مورد توجه بسیاری از هواداران تیم استقلال قرار گرفت و از این نماد برای ابراز علاقه به تیم خود استفاده کردند.

عکس فرهاد مجیدی



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

معرفی لیونل مسی

لیونل آندرس "لئو" مسی کوچیتینی (به اسپانیایی: Lionel Andrés "Leo" Messi Cuccittini)[۴] فوتبالیست حرفه‌ای اهل کشور آرژانتین و عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. او اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است. مسی در ۲۱ سالگی توپ طلای اروپا را ازآن خود کرد. وی همچنین نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان شد. در سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۹، اولین جایزهٔ توپ طلای خود را دریافت کرد و همچنین بهترین بازیکن سال شد.

مسی


وی موفقیت‌های خود را با دریافت توپ طلای سالهای ۲۰۱۱٬۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ تکمیل کرد. او در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ عنوان بهترین بازیکن سال اروپا را دریافت کرد. مسی در ۲۴ سالگی بهترین گلزن تاریخ فوتبال بارسلونا در تمامی رقابتها شد. لئو در سن ۲۵ سالگی جوانترین بازیکن تاریخ رقابتهای لالیگا لقب گرفت که توانسته ۲۰۰ گل در این لیگ به ثمر رساند؛ از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. همچنین وی از دیدگاه کارشناسان بزرگ فوتبال و تحقیقات کالج هلند باهوش‌ترین بازیکن دنیا به حساب می‌آید. بازیکنی که در یک صدم ثانیه توانایی تصمیم گیری با توپ را دارد.[۵][۶][۷] مسی اولین بازیکنی است که چهار بار برنده توپ طلای اروپا و جهان و یک‌بار هم به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان برگزیده شده است. او هم‌چنین بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲[۸][۹][۱۰][۱۱][۱۲] بوده‌است و از این حیث رکورددار است.[۱۳] شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌است که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود؛ این درحالی است که مارادونا مسی را «جانشین» خود می‌داند.[۱۴][۱۵]

مسی بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا در بازی‌های رسمی به شمار می‌آید.[۱۶] او توانست در سال ۲۰۱۲ صاحب رکورد بیشترین گل زده در یک سال با ۹۱ گل شود.[۱۷] البته این رکورد را فیفا ثبت نکرد.[۱۸] مسی به همراه بارسلونا ۶ بار قهرمان لالیگا، دو بار قهرمان جام حذفی اسپانیا، پنج بار برنده سوپرکاپ اسپانیا، سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، دو بار قهرمان سوپر کاپ اروپا و دو بار قهرمان جام باشگاه‌های جهان شده است. مسی اولین و تنها بازیکنی است که در چهار رقابت لیگ قهرمانان اروپا به عنوان آقای گلی دست یافته است. وی همچنین اولین بازیکنی است که در این رقابت‌ها رکورد بیشترین هت تریک(۴) را در اختیار دارد. او در سال ۲۰۱۲ در لیگ قهرمانان اروپا تاریخ‌ساز شد و نخستین بازیکنی شد که در یک مسابقهٔ این جام پنج گل به ثمر رسانده است. وی همچنین به رکورد خوزه آلتافینی رسید و در یک فصل لیگ قهرمانان ۱۴ گل به ثمر رساند. مسی رکورد بیشترین گل زده در لیگ‌های اروپایی را در فصل ۱۲–۲۰۱۱ با ۷۳ گل به نام خود ثبت کرده است. او در همان فصلِ لالیگا رکورد ۵۰ گل را از خود به جای گذاشت و همچنین اولین بازیکنی شد که در شش رقابت مختلف در یک فصل هم گل زده و هم پاس گل داده است. لئو در ۱۶ فوریه ۲۰۱۳ سیصدمین گل خود در تیم بارسلونا را به ثمر رساند. او در ۳۰ مارس ۲۰۱۳ در نوزدهمین بازی متوالی در لالیگا موفق به گلزنی شد و اولین بازیکن تاریخ شد که در یک لیگ حرفه‌ای فوتبال در تمام بازی‌های متوالی در برابر همهٔ تیم‌ها موفق به گلزنی شده است. او در مارس ۲۰۱۴ مقابل رئال مادرید موفق به هت تریک شد که تبدیل به بازیکنی شد که در تاریخِ ال کلاسیکو بیشترین هت تریک را داشته است. او با ۲۸۵ گل زده، بهترین گلزن تاریخ لالیگا است. همچنین با ۷۷ گل مشترکاً با کریستیانو رونالدو رکورددار لیگ قهرمانان اروپا ست.[۱۹] او یکی از اعضای تیم ملی جوانان آرژانتین در جام جهانی جوانان ۲۰۰۵ بود که توانستند قهرمان آن مسابقات شوند. او در آن مسابقات بهترین بازیکن و همچنین بهترین گلزن آن مسابقات شد. مسی در المپیک پکن نیز به همراه تیم المپیک آرژانتین به مقام قهرمانی دست یافت. او تیم ملی کشورش را در تورنمنت‌هایی همچون جام‌های جهانی ۲۰۰۶، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ و مسابقات کوپا آمریکا در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ همراهی کرده‌است. وی جوانترین آرژانتینی است که در جام جهانی بازی کرده و موفق به گلزنی شده است. در سال ۲۰۰۸ مسی به همراه تیم فوتبال آرژانتین مدال طلای المپیک را کسب کرد. در سال ۲۰۱۳، اسپورتزپرو او را در ردهٔ دوم پولسازترین ورزشکار جهان جای داد.[۲۰]مسی در سال ۲۰۱۴ با کسب چهار عنوانِ بهترین بازیکن زمین در چهار بازیِ متوالی آرژانتین را به فینال جام جهانی رساند. وی همچنین جایزهٔ توپ طلایی را، به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت ازآن خود کرد.

عکس مسی



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

معرفی کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro) (زادهٔ ۵ فوریه ۱۹۸۵)،[۲] که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.

او در سال ۲۰۰۹ با انتقال ۸۰ میلیون پوندی‌اش (۹۴ میلیون یورو، ۱۳۱٫۶ میلیون دلار) از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رکوردی که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، با انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید در سال ۲۰۱۳، شکسته شد.[۳] با حقوق سالیانه ۲۱ میلیون یورو، دارای بالاترین درآمد بین بازیکنان فوتبال جهان است[۴] و رقم قیدشده در قراردادی وی برای جدایی از رئال مادرید، ۱ میلیارد یورو می‌باشد.[۵] در حال حاضر، برخی وی را بهترین بازیکن فوتبال در جهان[۶][۷][۸][۹] و یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال می‌دانند.[۱۰][۱۱][۱۲]

رونالدو


او فوتبالش را در نوجوانی در تیم آندورینها آغاز کرد. بعد از دو سال به ناسیونال پیوست و پس از آن، به باشگاه اسپورتینگ لیسبون ملحق شد. او در این تیم، نظر الکس فرگوسن سرمربی وقت منچستر یونایتد را به خود جلب کرد و در سال ۲۰۰۳ با قراردادی به ارزش ۱۳٫۲۴ میلیون پوند (۱۶ میلیون یورو) به منچستر یونایتد پیوست. او نخستین جامش در منچستر یونایتد را با قهرمانی در جام حذفی سال ۲۰۰۴ به دست آورد.

وی تا سال ۲۰۰۹ با منچستری‌ها هم‌بازی بود و چندین بار جام حذفی و لیگ برتر انگلستان را با آنان فتح‌کرد. او با شیاطین سرخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، جام خیریه انگلستان و جام باشگاه‌های جهان و هم‌چنین برندهٔ جایزهٔ انفرادی کفش طلای اروپا شد و آرزوی چهل‌سالهٔ منچستر را برآورده‌کرد.[۱۳][۱۴] رونالدو در فصل ۰۸–۲۰۰۷، با ۴۲ گل در طول فصل، رکورد ۴۰ سالهٔ تاریخ باشگاه که دست جورج بست با ۳۳ گل بود را شکست.[۱۵] در همان سال، کفش طلای اروپا را با هشت امتیاز جلوتر از مهاجم اسپانیایی، دنیل گویزا کسب‌کرد.[۱۶]

رئال مادرید در تابستان سال ۲۰۰۹ با قراردادی ۹۴ میلیون یورویی، با کریس به توافق رسید و رکورد گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست جهان را شکست. بزرگ‌ترین موفقیت او در باشگاه مادریدی جدید خود، فتح لا لیگا و همچنین جام باشگاه‌های اروپا بوده است. او در فصل ۱۱–۲۰۱۰، رکورد ۴۰ گل تلمو زارا و ۳۸ گل هوگو سانچز در یک فصل رئال را شکست. او با به‌ثمر رساندن ۵۱ گل در یک فصل، رکورد تاریخ باشگاه که دست فرانس پوشکاش با ۴۹ گل بوده‌است را شکست. او برترین گلزن تاریخ رئال مادرید در لالیگا است. رونالدو همچنین اولین بازیکن در تاریخ لالیگاست که در زمین حریف موفق به زدن ۵ گل شده است. او پس از لیونل مسی و تلمو زارا و هوگو سانچز چهارمین گلزن برتر تاریخ لالیگا است.[۱۷] همچنین رکورددار گلزنی در تاریخ رئال مادرید است.[۱۸] او با ثبت ۲۸هت تریک، رکوردار هت تریک لالیگا نیز هست. همچنین با زدن ۸۲ گل در لیگ قهرمانان اروپا رکورددار گل زده است.[۱۹]

رونالدو در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ لیگ قهرمانان اروپا با دو گلی که در مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها در بازی برگشت در مقابل شالکه به ثمر رساند، رکورد رائول و لیونل مسی را شکست و با ۷۸ گل رکورددار گل تمام رقابت های اروپایی شد. همچنین با این دو گل با ۷۵ گل زده مشترکاً به همراه لیونل مسی رکورددار گل لیگ قهرمانان اروپا شد.[۲۰]

رونالدو در سال ۲۰۰۳ به تیم ملی پرتغال راه‌یافت و در سال ۲۰۱۰، کاپیتانی تیم ملی‌اش را بر عهده‌گرفت. او ۱۱۴ بازی در تیم ملی پرتغال بازی‌کرده و ۵۰ گل به‌ثمر رسانده‌است. موفق‌ترین سال‌های حضور او در تیم ملی، سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ بوده‌است که در آن سال‌ها پرتغال نایب قهرمان جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۴ و چهارم جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان شده‌است. رونالدو آمیزه‌ای از سرعت، قدرت بدنی، شوت‌های پر قدرت، تکنیک و حرکات نمایشی است، او سریعترین بازیکن جهان است و رکوردار بلندترین پرش در بین فوتبالیست‌های جهان است.

عکس رونالدو



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

معرفی علی کریمی

محمدعلی کریمی پاشاکی (متولد ۱۷ آبان ۱۳۵۷ در کرج) مشهور به علی کریمی، بازیکن بازنشسته و مربی فوتبال ایرانی است.

او در دوران بازیگری ۱۸ سالهٔ خود از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۳، سابقهٔ بازی در لیگ ۴ کشور ایران، امارات، آلمان و قطر و باشگاه‌های فتح، پرسپولیس، الاهلی امارات، بایرن مونیخ، القطر، استیل‌آذین، شالکه ۰۴ و تراکتورسازی را دارد.

علی کریمی

از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۹۱، کریمی بیش از یک دهه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بود و با ۱۲۷ بازی و ۳۸ گل ملی، سومین بازیکن تاریخ ایران از نظر تعداد بازی ملی و سومین گلزن برتر این تیم مشترکاً با جواد نکونام به‌شمار می‌رود.

علی کریمی که به‌عنوان یک بازی‌ساز دریبل‌زن شناخته می‌شد، به «جادوگر» و «مارادونای آسیا» ملقب شده‌است. او همچنین در فعالیت‌های اجتماعی و خیریه شرکت داشته‌است.

کریمی فوتبال حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۵ با فتح در لیگ دسته دوم فوتبال ایران آغاز کرد و پس از ۲ سال به پرسپولیس پیوست، جایی که در ۳ فصل بازی موفق به ۲ بار قهرمانی در جام آزادگان و یک بار قهرمانی در جام حذفی شد و همزمان با تیم ملی، در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک مدال طلا را به گردن آویخت. کریمی از بهمن ۱۳۷۷ به دلیل هل‌دادن داور در بازی تیم امید به مدت یک سال از حضور در تمام مسابقات باشگاهی و ملی محروم شد، و پس از پایان این مدت دوباره به فوتبال بازگشت و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۰ نیز حاضر بود.

وی در سال ۱۳۸۰ به الاهلی دبی منتقل شد که در فصل ۲۰۰۳–۲۰۰۲، به عنوان «بهترین بازیکن خارجی لیگ برتر فوتبال امارات» انتخاب شد و در فصل ۲۰۰۴–۲۰۰۳، عنوان «آقای‌گل لیگ برتر فوتبال امارات» و «مرد سال فوتبال امارات» را کسب کرد.

کریمی که با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴ مقام سوم را کسب کرد و همزمان به عنوان آقای‌گلی این مسابقات (مشترکاً با علاء حبیل از بحرین) دست یافت. او در همین سال (۲۰۰۴) جایزه «مرد سال فوتبال آسیا» را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرد.

در سال ۲۰۰۵ (۱۳۸۴)، وی به باشگاه بایرن مونیخ در بوندس‌لیگای آلمان پیوست و در ۲ سال حضورش در این باشگاه ضمن انجام بیش از ۴۰ بازی، قهرمانی جام حذفی و لیگ را هرکدام یک بار تجربه کرد. او همچنین در جام جهانی ۲۰۰۶ با ایران حاضر بود و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ نیز بازی کرد.

پس از آن به القطر در لیگ ستارگان قطر رفت و پس از یک سال به پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران برگشت که حضورش در این تیم یک سال ادامه داشت. کریمی بازی در ایران را با ۱٫۵ فصل حضور در استیل‌آذین ادامه داد و در نیم‌فصل دوم ۲۰۱۱–۲۰۱۰ عضو شالکه در بوندس‌لیگا بود که قهرمانی جام حذفی آلمان را برای بار دوم کسب کرد.

علی کریمی دوباره به پرسپولیس بازگشت تا سومین دوره حضور خود را با این باشگاه تجربه کند. پس از ۲ فصل بازی، علی کریمی به تراکتورسازی تبریز پیوست و آخرین فصل دوران بازیگری خود را با قهرمانی در جام حذفی پایان داد.

علی کریمی در سال ۱۳۹۳ با دستیاری کارلوس کیروش در تیم ملی ایران پا به عرصه مربیگری گذاشت اما با گذشت چند ماه از سمت خود استعفا داد و اعلام کرد علاقه‌ای به حضور در این عرصه ندارد.

عکس علی کریمی



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن
عکس شهادت امام حسن (ع)
 
 
 
 
شهادت امام حسن (ع) تسلیت می گویم
 
 
شهادت امام حسن (ع) تسلیت می گویم
 
 
منبع:تبیان
 


:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بهت نمیگم که..



بهت نمی گم دوسِت دارم،ولی قسم می خورم که دوسِت دارم

عاشقانه

بهت نمی گم هرچی که می خوای بهت می دم،چون همه چیزم تویی

 
 نمی خوام خوابتو ببینم، چون توخوش ترازخوابی

 
اگه یه روزچشمات پرِاشک شد ودنبال یه شونه گشتی که گریه کنی،

 
صِدام کن بهت قول نمی دم که ساکتت کنم ،اما منم پا به پات گریه می کنم


اگر دنبال مجسمه سکوت می گشتی صِدام کن، قول می دم سکوت کنم
 

اگه دنبال خرابه می گشتی تا نفرتتو توش خالی کنی ، صِدام کن چون قلبم تنهاست


اگه یه روزخواستی بری قول نمیدم جلوتو بگیرم اما همیشه به پات میمونم که برگردی


اگه یه روز خواستی بمیری قول نمی دم جلوتو بگیرم اما اینو بدون
 

"من قبل از تو میمیرم"

عکس عاشقانه



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

واریز یارانه با حذف بیش از 3 میلیون نفر

 یارانه آبان‌ماه ساعت 24 روز گذشته-سه شنبه- به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد که این پرداخت با صرفه‌جویی حدود 140 میلیارد تومانی در هزینه پرداخت برای دولت همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایسنا،یارانه ماه جاری پنجاه و هفتمین مرحله از پرداخت یارانه‌های نقدی از آذرماه سال 1389 یعنی زمان شروع اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها است.

یارانه

در حالی طی حدود پنج سال پرداخت یارانه نقدی بیش از 200 هزار میلیارد تومان صرف توزیع بین خانوارها شد که با تکلیف قانون بودجه سال گذشته و همچنین سال جاری در نهایت بعد از ارائه طرح‌های مختلف به منظور غربالگری یارانه‌بگیران این مهم از ابتدای سال جاری رسما شروع شد.

آن‌طور که وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان مسئول اصلی غربالگری یارانه‌بگیران در آخرین آمار خود اعلام کرده تاکنون حدود سه میلیون نفر از جمع بیش از 76 میلیونی حذف شدند که البته تعداد حذف شدگان می‌تواند در واریز یارانه ماه جاری افزایش یافته باشد.

بر این اساس با حذف حدود سه میلیون نفر در ماه جاری حدود 73 میلیون نفر 45 هزار تومان دریافت کردند که این تعداد با صرفه‌جویی حدود 140 میلیارد تومانی در پرداخت یارانه نقدی برای دولت همراه بوده است. دولت در هر ماه تا پیش از اقدام به حذف یارانه‌بگیران پردرآمد حدود 3450 میلیارد تومان برای توزیع نقدی هزینه می‌کرد که در شرایط فعلی این رقم به حدود 3300 میلیارد تومان کاهش یافته است.

خانوارهایی که شب گذشته یارانه آنها به حساب‌شان واریز نشده است این امکان را دارند که با مراجعه به سامانه yaraneh10.ir ضمن اطلاع از علت حذف، اعتراض خود را در این مورد ثبت کنند.

حذف‌شدگان از حدود سه روز بعد از عدم واریز تا دوماه بعد از آن مهلت اعتراض خواهند داشت که بعد از بررسی از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در صورتی که خانوار حذف شده محق دریافت یارانه نقدی تشخیص داده شده و خطایی رخ داده باشد مجدد به لیست یارانه‌بگیران سازمان هدفمندی یارانه‌ها بر می‌گردد.

زمان واریز یارانه



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - سرخي

بدان كه در خواب ديدن سرخي در دنيا كراهت است و رنج دل و غم و انديشه و زنان را خير و خرمي باشد و مردان را نيك نباشد. جابر مغربي گويد: سر او يل و پيراهن و كلاه و قبا و جبه و دستار. اگر جمله سرخ ديد، دليل كه جنگ و فتنه و آشوب و خون ريختن را دوست دارد و بر مردمان ستم و بيداد كند به قدر سرخي جامه ها. اگر اين خواب درمسجد يا در صومعه و جاي نيك بيند، اين جمله كمتر از آن بود كه گفتيم.

س


تعبیر خواب - سرفيدن

محمدبن سيرين گويد: سرفيدن درخواب بر پنج وجه است. اول: سرفه تر. دوم: سرفه خشك. سوم: سرفه كه بلغم بر آرد. چهارم: سرفه كه خون برآرد. پنجم: سرفه كه صفرا برآرد. اگر بيند به گاه سرفيدن بلغم برآورد، دليل كه نزد كسي شكايت نمايد از بلائي و رنجي كه به وي رسد، يا به سبب مال كه از او ضايع شود. اگر ديد سرفه خشك داشت، دليل كه شكايتي كند كه محال و بيهوده است. اگر ديد به وقت سرفيدن صفرا برآورد، دليل كه مردي بود بدخوي، كه هر كس از وي شكايت نمايد. اگر يدي پيش مهتري مي سرفد، دليل كه شكايت خود نزد مهتري نمايد. اگر بيند ...
آهسته مي سرفيد، دليل كه غمخوار دين است. ابراهيم كرماني گويد: اگر ديد مي سرفيد، دليل كه كسي شكايت از وي بكند. اگر ديد كه او را سرفه مي آمد، دليل ناتواني است. جابرمغربي گويد: اگر ديد سرفه در گلوي او بماند، چنانكه نتوانست برآرد، دليل است بر هلاك او. اگر ديداو را سرفه پيدا شد، از جمله سرفه پيران، چنانكه بلغم مي انداخت، دليل كه از غم و اندوه فرج يابد. اگر بيند او را سرفه جوانان پيدا گرديد، همين تاويل دارد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: اگر كسي به خواب ديد كه مي سرفيد، دليل كه او را از پادشاه رنج و آفت رسد.

س



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

عکس جدید و دیدنی نیوشا ضیغمی

عکس نیوشا ضیغمی

عکس بازیگران :برای مشاهده عکس جدید و دیدنی نیوشا ضیغمی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

عکس جدید و دیدنی نیوشا ضیغمی

عکس



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

عکس جدید دانيال حكيمی و دخترش

عکس دانيال حكيمی

عکس بازیگران :برای مشاهده عکس جدید دانيال حكيمی و دخترش به ادامه مطلب مراجعه کنید.

عکس جدید دانيال حكيمی و دخترش

عکس



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

جنبه روانی حجاب

فلسفه پوشش اسلامی به نظر ما چند چیز است. بعضی از آنها جنبه روانی دارد و بعضی جنبه خانه و خانوادگی ، و بعضی دیگر جنبه اجتماعی ، و بعضی مربوط به بالا بردن احترام زن و جلوگیری از ابتذال او. حجاب در اسلام از یک مسئله کلی تر و اساسی تر ریشه می گیرد و آن این است که اسلام می خواهد از انواع التذاذ های جنسی ، چه بصری و لمسی و چه نوع دیگر به محیط خانوادگی و در کادر ازدواج قانونی اختصاص یابد ، اجتماع منحصرا برای کار و فعالیت باشد . برخلاف سیستم غربی عصر حاضر که کار و فعالیت را با لذت جوئی های جنسی به هم می آمیزد ، اسلام می خواهد این دو محیط را از هم جدا کند.

بی حجابی بازیگران


نبودن حریم میان زن و مرد و آزادی معشرت های بی بندو بار، هیجان ها و التهاب های جنسی را فزون می بخشد و تقاضای سکس را به صورت یک عطش روحی و یک خواسا اشباع نشدنی در می آورد. غریزه جنسی ، غریزه ای نیرومند، عمیق و دریا صفت است، هر چه بیشتر اطاعت شود سرکش تر می گردد، همچو آتش که هر چه به آن بیشتر خوراک بدهند، شعله ورتر می شود. برای درک این مطلب به  دو چیز باید توجه داشت :

1 ) تاریخ همانطور که از آزمندان ثروت یاد می کند که با حرص و آزی حیرت آور در پی گرد آوردن پول و ثروت بوده اند و هر چه بیشتر جمع می کرده اند حریصتر می شده اند، همچنین از آزمندانی در زمینه مسائل جنسی یاد می کند. اینها نیز به هیچ وجه از نظر حس تصرف تملک زیبا و یان در یک حدی متوف نشده اند. صاحبان حرمسراها و در واقع همه کسانی که قدرت استفاده داشته اند چنین بوده اند.

کریستن سن نویسنده کتاب ( ایران در زمان ساسانیان ) در فصل نهم کتاب خویش می نویسد: « در نقش شکار طاق بستان فقط چند تن از سه هزار زنی که خسرو پرویز در حرم داشت می بینم . این شهریار هیچ گاه از میل سیر نمی شد. دوشیزگان و بیوگان و زنان صاحب اولاد را در هر جا نشان می دادند ، به حرم خود می آورد. هر زمان که میل به تجدید حرم می کرد، نامه ای چند به فرمانروایان اطراف می فرستاد و در آن وصف زن کامل عیار را درج می کرد . پس عمال او هر جا زنی را با وصف نامه مناسب می دیدند، به خدمت می بردند.

از اینگونه جریان ها در تاریخ قدیم بسیار می توان یافت. در جدید این جریان ها به شکل حرمسرا نیست، به شکل دیگر است، با این تفاوت که در جدید لزومی ندارد کسی به اندازه خسرو پرویز و هارون الرشید امکانات داشته باشد. در جدید به برکت تجدد فرنگی، برای مردی که یک صد هزارم پرویز و هارون امکانات داشته باشد میسر است که به اندازه آنها از جنس زن بهره کشی کند.

2 ) هیچ فکر کرده اید که حس تغزل در بشر چه حسی است؟ قسمتی از ادبیات جهان عشق و غزل است . در این بخش از ادبیات ، مرد ، محبوب و معشوق خود را ستایش می کند، به پیشگاه او نیاز می برد، او را بزرگ و خود را کوچک جلوه می دهد، خود را نیازمند کوچک ترین عنایت او می داند، مدعی می شود که محبوب و معشوق صد ملک جان به به نیم نظر می تواند بخرد، پس چرا در این معمله تقصیر می کند از فراق او دردمندانه می نالد.

این چیست؟ چرا بشر در مورد سایر نیاز های خود چنین نمی کند؟ آیا تاکنون دیده اید که یک آدم پول پرست برای پول، و یک آدم جاه پرست برای جاه و مقام غزل سرائی کرده است؟ آیا تاکنون کسی برای نان غزل سرائی کرده است؟ چرا هر کسی از شعر و غزل دیگری خوشش می آید؟ چرا همه از دیوان حافظ اینقدر لذت می برند؟ آیا جز این است که همه کس آن را با زبان یک غریزه عمیق که سراپای وجودش را گرفته است منطبق می بیند؟ چقدر اشتباه می کنند کسانی که می گویند یگانه عامل اساسی فعالیت های بشر عامل اقتصاد است.

بشر برای عشق های جنسی خود موسیقی خاصی دارد، همچنانکه برای معنویات نیز موسیقی خاص دارد، در صورتی که برای حاجت های صرفا مادی از قبیل آب و نان موسیقی ندارد.

من نمی خواهم ادعا کنم که تمام عشق ها جنسی است و هم هرگز نمی گویم که حافظ و سعدی و سایر غزل سرایان صرفا از زبان غریزه جنسی سخن گفته اند. این مبحث، مبحث دیگری است که جداگانه باید بحث شود. ولی قدر مسلم این است که بسیاری از عشق ها و غزل ها عشق و غزل هایی است که مرد برای زن داشته است. همین قدر کافی است که بدانیم توجه مرد به زن از نوع توجه به نان و آب نیست که با سیر شدن شکم اقناع شود، بلکه یا به صورت حرص و آز و تنوع پرستی در می آید و یا به صورت عشق و غزل.

به هر حال اسلام به قدرت شگرف این غریزه آتشین توجه کامل کرده است. روایات زیادی درباره خطرناک بودن غریزه ای که مرد و زن را به یکدیگر پیوند می دهد وارد شده است.

اسلام تدابیری برای تعدیل و رام کردن این غریزه اندیشیده است و در این زمینه هم برای زنان و هم برای مردان ، تکلیف معین کرده است. یک وظیفه مشترک که برای زن و مرد، هر دو، مقرر فرموده مربوط به نگاه کردن است.

خلاصه این دستور این است که زن و مرد نباید به یکدیگر خیره شوند، نباید چشم چرانی کنند، نباید نگاه ای مملو از شهوت به یکدیگر بدوزند، نبایئ به قصد لذت بردن به یکدیگر نگاه کنند. یک وظیفه هم خاص زنان مقرر فرموده است و آن این است که بدن خود را از مردان بیگانه پوشیده دارند و در اجتماع به جلوه گری و دلربائی نپردازند. به هیچ وجه و هیچ صورت و با هیچ شکل و رنگ و بهانه ای کاری نکنند که موجب تحریک مردان بیگانه را فراهم سازد.

روح بشر فوق العاده تحریک پذیر است. اشتباه است که گمان کنیم تحریک پذیری روح بشر محدود به حد خاصی است و از آن پس آرام می گیرد. همانطور که بشر اعم از مرد و زن در ناحیه ثروت و مقام از تصاحب ثروت و از تملک جاه و مقام سیر نمی شود و اشباع نمی گردد، در ناحیه جنسی نیز چنین است. هیچ مردی از تصاحب زیبا رویان و هیچ زنی از متوجه کردن مردان و تصاحب قلب آنان و بالاخره هیچ دلی از هوس سیر نمی شود. و از طرفی تقاضای نامحدود خواه ناخواه انجام ناشدنی است و همیشه مقرون است به نوعی احساس محرومیت. دست نیافتن به آرزوها به نوبه خود منجر به اختلالات روحی و بیماری های روانی می گردد.

چرا در دنیای غرب این همه بیماری روانی زیاد شده است؟ علتش آزادی اخلاقی و جنسی و تحریکات فراوان سکسی است که به وسیله جرائد و مجلات و سینما ها و تئاتر ها و محافل و مجالس رسمی و غیر رسمی و حتی خیابان ها و کوچه ها انجام می شود.

بی حجابی



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بمبی که داعش با آن هواپیمای روسی را سرنگون کرد

بمبی که داعش با آن هواپیمای روسی را سرنگون کرد

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام و به نقل از سایت شبکه المیادین، مجله وابسته به گروه تروریستی داعش که با دو زبان انگلیسی و عربی منتشر می‌شود، با انتشار این عکس، مدعی شد که نیروهای آنها توانسته‌اند که یک رخنه امنیتی در فرودگاه بیابند و با نفوذ به فرودگاه بمب را در هواپیما کار گذاشتند.

داعش اعلام کرد که در ابتدا هدف از این عملیات ساقط کردن یک هواپیما وابسته به کشورهای عضو ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا بود اما هدف مذکور تغییر کرده و هواپیمای روسی مورد هدف قرار گرفت.

در عکس منتشر شده در مجله داعش «دابق» یک قوطی نوشابه‌ گازدار و ابزار متعلق به ساخت یک بمب دستی نشان داده شده است.

در این مجله همچنین تصاویر هواپیمای روسی منهدم شده به همراه گذرنامه‌های مسافران آن که همه آنها کشته شدند نشان داده می‌شود.

در مجله دابق آمده است "بعد از آنکه راهی برای نفوذ فرودگاه بین المللی شرم الشیخ پیدا کردیم تصمیم گرفته شد تا یک هواپیمای وابسته به کشورهای عضو ائتلاف مورد هدف قرار بگیرد اما هدف مذکور تغییر کرده و یک هواپیمای مسافربری روسی مورد هدف قرار گرفت."

نیروهای داعش بمب مذکور را وارد هواپیما کرده و بعد از انفجار آن تمام 224 مسافر هواپیما کشته شدند.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

ناو هواپیمابر فرانسه راهی سوریه شد

ناو هواپیمابر فرانسه راهی سوریه شد:

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام :در حالی‌که فرانسه حملات هوایی علیه گروه تکفیری داعش را پس از عملیات‌های تروریستی پاریس افزایش داده رئیس ‌جمهور فرانسه به ناو هواپیمابر این کشور دستور داد تا عازم آب‌های شرق مدیترانه شود.
«فرانسوا اولاند» می‌گوید به ناو هواپیمابر شارل دو گل دستور داده راهی آب‌های سوریه شود.
این ناو که سمبل نیروی دریایی فرانسه است چند روز بعد به نزدیک آب‌های سوریه یا لبنان خواهد رسید.
این ناو دارای ۲۶ جنگنده است و توان فرانسه برای حملات هوایی علیه داعش را افزایش خواهد داد.
این کشور پیش‌تر ۱۲ جنگنده خود را در امارات متحده عربی و اردن مستقر کرده بود.
اولاند همچنین در سخنانی در مقابل نمایندگان پارلمان و سناتورهای این کشور گفت آمریکا و روسیه باید اختلافات خود را کنار گذاشته و برای نبرد با شبه‌نظامیان داعش با یکدیگر متحد شوند.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

مهناز افشار و سهیلا رضوی در خانه یحیی

 مهناز افشار، سهیلا رضوی و سارا بهرامی در اولین فیلم بلند سینمایی حمید رضا قربانی بازی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، اولین فیلم بلند سینمایی حمیدرضا قربانی با عنوان موقت «خانه یحیی» به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و تاکنون حضور مهناز افشار، سهیلا رضوی و سارا بهرامی در این فیلم قطعی شده است.

مهناز افشار

حمید رضا قربانی که پیش از این ساخت فیلم تلویزیونی «سه ماهی» را به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی بر عهده داشته است، این روزها در دومین همکاری مشترک خود با رضوی مراحل پیش تولید فیلم جدیدش را پشت سر می‌گذراند.

تا کنون حضور سه بازیگر زن این فیلم قطعی شده است و البته پیش از این در اخباری که توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده به حضور علی مصفا اشاره شده است، اما تیم تولید این فیلم در حال مذاکره با مصفا هستند و هنوز قراردادی با این بازیگر بسته نشده است.

طبق اعلام روابط عمومی این فیلم، علی مصفا پس از خواندن فیلمنامه و بعد از سفری که در پیش دارد، درباره حضورش در این پروژه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

عوامل تولید «خانه یحیی» عبارتند از: کارگردان: حمیدرضا قربانی، نویسنده: آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از حمیدرضا قربانی، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: شیدا رشیدیان، مدیرتولید: محمد یمینی، دستیار اول کارگردان: پوپک مظفری، برنامه ریز: یاسر قارونی، دستیار اول فیلمبردار: همایون قربانی، دستیار طراح صحنه و لباس: جواد فاضلی، مدیرتدارکات: مهرداد زحمتکش، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی.

این فیلم محصول موسسه سینمایی سیمای مهر است.

حمیدرضا قربانی که پیش از این به عنوان تدوینگر و دستیار کارگردان در سینما فعالیت داشته است، در دومین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم‌های ویدئویی یاس و جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم شهر جوایز متعددی را برای فیلم «سه ماهی» دریافت کرده است.

عکس مهناز افشار



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

مسی و فصل ۲۰۱۲–۲۰۱۳ در بارسلونا

مسی در بازی اول بارسلونا در این فصل مقابل تیم رئال سوسیداد موفق به گلزنی شد تا در برد ۵–۱ تیمش در نیو کمپ سهیم باشد. او در ۲۳ اوت در دور اول سوپر کاپ اسپانیا، با یک ضربهٔ پنالتی گل دیگری را وارد دروازهٔ رئال مادرید کرد تا تیمش بازی را ۳–۲ به پایان ببرد.[۱۳۳]او در بازی بعدی برابر اوساسونا گلزنی کرد و برد ۲–۱ تیمش را رقم زد. مسی در دور دوم سوپرکاپ اسپانیا با یک ضربهٔ آزاد دروازهٔ رئال مادرید را باز کرد. اما در نهایت بارسلونا که ۱۰ نفره شده بود بازی را به رئال واگذار کرد. گل برتری رئال را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند.[۱۳۴] گل مسی در آن بازی، ۱۵امین گلش در ال کلاسیکو بود که او را به برترین گلزن تاریخ بارسا در ال کلاسیکو و دومین گلزن برتر تاریخ رقابت‌های ال کلاسیکو بعد از آلفردو دی استفانو(۱۸ گل) بدل کرد. مسی در این رکورد به رائول اسپانیایی رسید.[۱۳۵] مسی در آن فصل به همراه کریستیانو رونالدو (هرکدام با ۱۷ رای) برای عنوان بهترین بازیکن اروپا در سال ۲۰۱۲ در جایگاه دوم قرار گرفت. هم تیمی مسی، آندرس اینیستا این عنوان را به دست آورد.[۱۳۶]او در ۲ سپتامبر برابر والنسیا از نقطهٔ کرنر به هم تیمی خود آدریانو کریا یک پاس گل داد و تنها گل بازی را رقم زد. مسی در ۱۵ سپتامبر برابر ختافه دو گل دیگر را به ثمر رساند.[۱۳۷] او در ۲۰ سپتامبر در اولین بازیِ آن فصل لیگ قهرمانان اروپا برابر اسپارتاک موسکو گلزنی کرد تا بارسلونا بازی را ۳–۲ به پایان بَرَد. با گل مسی در آن بازی، تعداد گل‌های او در آن فصل در تمامی رقابت‌ها به ۱۰ گل رسید.[۱۳۸]

مسی

مسی در ۱۱ نوامبر در بازی مقابل رئال مایورکا دو گل زد(۷۵امین و ۷۶امین گل فصلش) و رکورد ۷۵ گل پله در یک فصل را شکست. پله در سال ۱۹۵۸ این رکورد را از خود به جای گذاشته بود. مسی با فاصلهٔ ۹ گل از تعداد گل‌های اسطورهٔ آلمانی گرد مولر قرار گرفت. رکورد مولر در کتاب رکوردهای جهانی گینس قرار داشت و برای یک سالِ تمام محاسبه شده بود.[۱۳۹] او ۷۷امین و ۷۸امین گلش را در ورزشگاه نیوکمپ برابر رئال زاراگوزا به ثمر رساند تا ۷ گل با رکورد مولر فاصله داشته باشد.[۱۴۰]مسی در برابر اسپارتاک موسکو دو بار گلزنی کرد و ۷۹امین و ۸۰امین گلش را به ثمر رساند تا ۵ گل با رکورد مولر فاصله داشته باشد.[۱۴۱]وی در ۲۵ نوامبر در بازی برابر لوانته ۲ گل به ثمر رساند و به فاصلهٔ سه گل از رکورد مولر آلمانی قرار گرفت.[۱۴۲] او در ۱ دسامبر مقابل اتلتیکو بیلبائو دو گل دیگر زد تا تنها یک گل نیاز داشته باشد تا به رکورد اسطورهٔ آلمانی در سال ۱۹۷۲ برسد. البته او با این تعداد گل به برترین گلزن بارسلونا در تاریخ این باشگاه بدل شده بود. این رکورد پیش از آن در اختیار سزار رودریگز آلوارز با ۱۹۰ گل بود.[۱۴۳] مسی در ۹ دسامبر مقابل رئال بتیس دو گل زد و تعداد گل‌های خود را به ۸۶ رساند و میراث ۸۵ گل مولر را پشت سر گذاشت. مولر در سال ۱۹۷۲ برای بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان این تعداد گل را به ثمر رسانده بود.[۱۴۴][۱۴۵]مسی بعد از شکستن رکورد گرد مولر، یک پیراهن شمارهٔ دهِ امضاء شدهٔ خود را به عنوان "احترام و تحسین" برای او فرستاد.[۱۴۶] در ۱۲ دسامبر مسی تعداد گل‌های خود را بعد زدن دو گل برابر کوردوبا در دور اول رقابت‌های کپادل ری به عدد ۸۸ رساند. وی در ۱۶ دسامبر دو بار دروازهٔ اتلتیکو مادرید را باز کرد تا تعداد گل‌هایش به ۹۰ برسد و برد ۴–۱ تیمش را رقم بزند. مسی سرانجام تعداد گل‌های آن سالش را با گلی که مقابل رئال وایادولید به ثمر رساند به ۹۱ رساند. گل مسی در آن بازی آخرین گل او در آن سال بود. البته فیفا به بهانهٔ مشکلات تصدیق و تأیید، از پذیرفتن رکورد بیشترین گل در یک سالِ تمام خودداری می‌کند.[۱۴۷]باشگاه فوتبال بارسلونا در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۲ اعلام کرد که قرار داد مسی را تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ تمدید خواهد کرد.[۱۴۸] قرار داد در ۷ فبریه ۲۰۱۳ امضاء شد.[۱۴۹]

مسی در ۷ ژانویه ۲۰۱۳ توپ طلای فیفا را برنده شد و برای بار دوم کریستیانو رونالدو را برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال جهان شکست داد. آندرس اینیستا در آن سال در ردهٔسوم این عنوان قرار گرفت. مسی با کسب این افتخار تنها بازیکن تاریخ شد که چهار بار توپ طلای جهان را برنده شده است.[۱۵۰]مسی بعد از کسب این افتخار گفت: "واقعاً باور نکردنیست" و اضافه کرد:"برای وصفش خیلی بزرگه!"[۱۵۱] این افتخار بحث مقایسهٔ مسی با بزرگانی چون دیگو مارادونا و پله را در رسانه‌ها داغ تر کرد.[۱۵۲][۱۵۳]

در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۳، مسی ۴ گل برابر اوساسونا به ثمر رساند و برد ۵–۱ تیم را رقم زد. یکی از این گل‌ها ۲۰۰امین گل او در لالیگا بود که او را در جایگاه هشتمین و جوانترین بازیکنی قرار داد که این تعداد گل را در لا لیگا به ثمر رساندند.[۱۵۴] این تعداد گل‌های او در آن فصل لالیگا را به ۳۳، و تعداد گل‌های او در تمام رقابت‌ها را به ۴۴ رساند. او در ۱۶ فبریه ۲۰۱۳ تعداد گل‌های خود در بارسلونا را در بازی مقابل گرانادا به ۳۰۰ رساند و بعد از آن تعداد گل‌های خود در ۳۶۵ بازی رسمی برای بارسا را به عدد ۳۰۱ رساند.[۱۵۵][۱۵۶][۱۵۷]او در ۲ مارس ۲۰۱۳ در برابر رئال مادرید یک گل به ثمر رساند و بارسلونا بازی را ۲–۱ برنده شد. با آن گل، مسی به رکورد ۱۸ گلِ آلفردو دی استفانو در ال کلاسیکو رسید.[۱۵۸] لئو در ۹ مارس ۲۰۱۳ بعد از اینکه به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد، برابر دیپورتیو لاکرونیا در ۱۷امین بازی متوالی اش در لیگ گلزنی کرد و رکورد جهانی را جا به جا کرد.[۱۵۹]رکورد گلزنی مسی در بازی برابر اتلتیکو مادرید به ۳۳ گل در ۲۱ بازی رسید.[۱۶۰]

لئو در ۱۲ مارس در دور دوم یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، دو گل مقابل آث میلان به ثمر رساند و موجبات برد ۴–۰ بارسلونا را فراهم ساخت.[۱۶۱] گل اول مسی به میلان بحث مقایسهٔ او با دیگو مارادونا را داغ تر کرد. زیرا گل او به گل دیگو مارادونا به یونان در جام جهانی ۱۹۹۴ شباهت بسیاری داشت. او در ۱۷ مارس ۲۰۱۳، بعد از تعویض اینیستا در بازی برابر رایو والکانو برای اولین بار در یک بازی رسمی برای بارسلونا بازوبند کاپیتانی را پوشید.[۱۶۲]مسی در ۳۰ مارس در ۱۹امین حضور متوالی اش در آن فصل لالیگا، دومین گل بارسا را برابر سلتا ویگو به ثمر رساند و اولین فوتبالیست در تاریخ لالیگا شد که در تمام بازی‌های متوالی مقابل همهٔ تیم‌ها گلزنی کرده است.[۱۶۳]

مسی در ۲ آوریل ۲۰۱۳ بعد از به ثمر رساندن یک گل برابر پاریس سینت ژرمن دچار کشیدگیِ عضلهٔ پشت ران در پای چپش شد و در نیمهٔ اول تعویض شد.[۱۶۴]سپس اعلام شد که او ممکن است به علت مصدومیت تا پایان فصل برای بارسا قادر به بازی نباشد.[۱۶۵]در دور دوم یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، بارسا از تیم پاریس سینت ژرمن یک گل دریافت کرد. اگرچه مسی برای تکمیل بازدرمانی مصدومیتش روی تیمکت بود، اما در نیمهٔ دوم وارد زمین شد و سرانجام بارسا با همکاری مسی و داوید ویا و گلزنی پدرو رودریگز بازی را به تساوی کشاند و پس از آن به نیمه نهایی صعود کرد.[۱۶۶]بارسلونا در مرحلهٔ نیمه نهایی برابر فاتح آن فصل لیگ قهرمانان، یعنی بایرن مونیخ شکست خورد. بارسلونا همچنین در نیمه نهایی کوپادل ری برابر رئال مادرید شکست خورد. اما بارسا همچنان برای قهرمانی در لالیگا تلاش می‌کرد و به رکورد ۱۰۰ امتیازش که در فصل قبل به دست آمده بود دست یافت.[۱۶۷] مسی بار دیگر برای دومین سال متوالی با ۴۶ گل، آقای گل لالیگا شد. او همچنین در آن فصل ۱۲ پاس گل داده بود. مسی در آن فصل، در تمام رقابت‌های باشگاهی اش ۶۰ گل به ثمر رساند و ۱۶ پاس گل داد.

عکس مسی



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - لحاف

محمدبن سيرين گويد: ديدن لحاف درخواب، دليل زن است. اگر بيند لحاف نو بخريد، دليل كه كنيزكي دوشيزه بخرد يا زن بخواهد. اگر بيند كه لحاف او چركين بود دليل است زن او سليطه بود. جابرمغربي گويد: اگر ديد لحافي سبز داشت، دليل است زني ديندار بخواهد. اگر سفيد بود آن زن توانگر و پارسا است. اگر سرخ بيند زن او مطرب دوست است. اگر سياه بيند زن او عالمه است و زرد زن بيمار گونه بود...
اگر ملوّن بيند، زن او فرينبده است. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن لحاف درخواب بر سه وجه است. اول: زن عالمه. دوم: كنيزك دوشيزه. سوم: عزو جاه.

ل

تعبیر خواب - لباس

محمدبن سيرين گويد: اگر ديد لباس تابستان به زمستان پوشيده بود، دليل كه به قدر لباس مالش زياده شود. اگر ديد لباس زمستان به تابستان پوشيده بود، دليل ترس است. اگر زني به خواب ديد كه لباس مردان پوشيده بود، دليل منفعت بود. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند در تن او لباس مهتران بود، دليل بزرگي بود. اگر بيند لباس فاسقان داشت، دليل معصيت است. اگر ديد كه لباس سلاطين پوشيده بود، دليل كه كارش به نظام گردد. جابرمغربي گويد: اگر لباس پادشاهان داشت، دليل كه از پادشاه منفعت يابد. اگر بيند لباس علماء داشت، دليل است كه ...
از علماء بهره مند گردد. اگر بيند كه لباس صوفيان داشت از دنيا دست بدارد. اگر بيند كه لباس توانگران داشت دليل كه درجمع مال حريص بود. اگر بيند كه لباس ترسايان و جهودان داشت، دليل كه بيننده ميل به ايشان شود. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن لباس درخواب هفت وجه است. اول: دين پاك. دوم: توانگري. سوم: عز و جاه. چهارم: منفعت. پنجم: عيش خوش. ششم: عمل. هفتم: عدل.

ل



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

صحبت هاي ونگر در مورد کوشيلني

به گزارش "ورزش سه"، جمعه شب در پاریس چندین بمب گذاری انجام شد که باعث کشته شدن 129 نفر شد. یکی از بمب‌ها در ورودی ورزشگاه استاد دو فرانس بود، جایی که کوشیلنی به همراه تیم ملی فرانسه مقابل آلمان بازی می‌کرد و ونگر معتقد است که مدافع تیمش به شدت تحت تاثیر این اتفاقات قرار گرفته و او قصد ندارد برای بازی روز شنبه، کوشیلنی را تحت فشار قرار دهد.

ورزشی

او گفت:" به کوشیلنی بازی نخواهم داد، باید به او اعتماد کرد. مقابل انگلیس می‌توان به وضوح دید که خودش نبود و به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بود."
ونگر سپس از حمایت هواداران انگلیس از فرانسوی ها در دیدار دو تیم در روز سه شنبه تشکر کرد و گفت:" دوست دارم از جامعه انگلیس برای حمایتشان تشکر کنم. این یک شوک بزرگ به کشور ما بود. من از اتفاقات خیلی دور نبودم. اینکه بدانید همشهری‌هایتان از شما متنفرند، خیلی تعجب برانگیز است. باید به زندگی ادامه داد و واکنش مثبتی نشان داد. باید تمرکز مردم را روی چیز دیگری قرار داد."

اخبار ورزشی



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

واریز یارانه با 140 میلیارد تومان هزینه کمتر

ایسنا نوشت: یارانه آبان‌ماه ساعت 24 روز گذشته-سه شنبه- به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد که این پرداخت با صرفه‌جویی حدود 140 میلیارد تومانی در هزینه پرداخت برای دولت همراه بود.

یارانه


یارانه ماه جاری پنجاه و هفتمین مرحله از پرداخت یارانه‌های نقدی از آذرماه سال 1389 یعنی زمان شروع اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها است.

در حالی طی حدود پنج سال پرداخت یارانه نقدی بیش از 200 هزار میلیارد تومان صرف توزیع بین خانوارها شد که با تکلیف قانون بودجه سال گذشته و همچنین سال جاری در نهایت بعد از ارائه طرح‌های مختلف به منظور غربالگری یارانه‌بگیران این مهم از ابتدای سال جاری رسما شروع شد.

آن‌طور که وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان مسئول اصلی غربالگری یارانه‌بگیران در آخرین آمار خود اعلام کرده تاکنون حدود سه میلیون نفر از جمع بیش از 76 میلیونی حذف شدند که البته تعداد حذف شدگان می‌تواند در واریز یارانه ماه جاری افزایش یافته باشد.

بر این اساس با حذف حدود سه میلیون نفر در ماه جاری حدود 73 میلیون نفر 45 هزار تومان دریافت کردند که این تعداد با صرفه‌جویی حدود 140 میلیارد تومانی در پرداخت یارانه نقدی برای دولت همراه بوده است. دولت در هر ماه تا پیش از اقدام به حذف یارانه‌بگیران پردرآمد حدود 3450 میلیارد تومان برای توزیع نقدی هزینه می‌کرد که در شرایط فعلی این رقم به حدود 3300 میلیارد تومان کاهش یافته است.

خانوارهایی که شب گذشته یارانه آنها به حساب‌شان واریز نشده است این امکان را دارند که با مراجعه به سامانه yaraneh10.ir ضمن اطلاع از علت حذف، اعتراض خود را در این مورد ثبت کنند.

حذف‌شدگان از حدود سه روز بعد از عدم واریز تا دوماه بعد از آن مهلت اعتراض خواهند داشت که بعد از بررسی از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در صورتی که خانوار حذف شده محق دریافت یارانه نقدی تشخیص داده شده و خطایی رخ داده باشد مجدد به لیست یارانه‌بگیران سازمان هدفمندی یارانه‌ها بر می‌گردد.
منبع:خبر آنلاین

زمان واریز بارانه



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

سرگذشت زنان در طول تاریخ

   زنان در طول تاریخ سرگذشت دردناکی داشتند ، و از آنجا که از نظر جسمانی نسبت به مردان کمی ضعیف تر بودند ، به همین دلیل زورگویان و ظالمان در طول تاریخ سعی داشتند شخصیت انسانی آن ها را لگدمال کنند ، و چه جنایاتی که در این راه نکردند ، بخصوص در محیط عربستان و در عصر جاهلیت  - هر چند تمام دنیا در آن زمان در جاهلیت فرو رفته بود – بیش از همه جا شخصیت زن پایمال شده بود ، تا آنجا که زن را همچون کالایی مبادله می کردند ؛ سهمی از ارث مردان برای آنها قائل نبودند ؛ تولد دختر را ننگ می پنداشتند ، و چنانکه می دانیم دختران را زنده به گور می کردند ، و عجب اینکه حتی قوانین طبیعی را در این زمینه نادیده گرفته و می گفتند : بچه های دختر ما فرزندان ما نیستند ، فرزندان ما تنها بچه های پسران ما می باشند . اما اسلام که برای احیای ارزش های انسانی و الهی گام به میدان گذارده بود ، سخت با این تفکر جاهلی به مبارزه برخاست  و برای احیای شخصیت از دست رفته زن ، قیام کرد :

بی حجابی بازیگران

از طریق موعظه  و اندرز و آموزش های فرهنگی .

از طریق وضع قوانین به نفع زنان و شرکت دادن آن ها در مسائل مختلف و سرانجام از طریق شدت عمل در مقابل کسانی که حاضر نبودند در برابر این حقایق تسلیم شوند .

در حدیث آمده است : اسماء بنت عمیس همسر جعفر بن ابی طالب با شوهرش از حبشه بازگشت و به دیدن همسران پیامبر آمد ، از جمله سوالاتی که مطرح کرد این بود : آیا چیزی ار آیات قرآن درباره زنان نازل شده است ؟ آن ها اظهار بی اطلاعی کردند!

اسماء به خدمت پیامبر (ص) آمد و عرض کرد : ای رسول خدا ! جنس زن گرفتار خسران و زیان است ؟ ( و شاید حق داشت این سخن را بگوید چون سال ها از مبدا وحی دور مانده بود . گمان می کرد اصولی که بر جامعه جاهلیت حاکم بود بقایایش هنوز باقی مانده است ) .

پیامبر (ص) فرمود : چرا؟

عرض کرد : به خاطر اینکه در اسلام و قرآن فضیلتی درباره آنها همانند مردان نیامده است !

با اینکه سال پنجم هجرت بود و هجده سال از طلوع اسلام می گذشت ، و درباره احیای شخصیت زن در قرآن و احادیث مطالب فراوانی وارد شده بود ف ولی باز برای تاکید بیشتر آیه 35 سوره احزاب نازل شد ، آیه ای که در حقیقت بیانگر همه ارزشهاست، ارزشهایی که د زنان و مردان یکسان است ، و از برترین موقعیت برخوردار می باشد .

و به این ترتیب اسلام ۀخرین سخن را در این زمیه بیان کرد ، و نشان داد که زنان و مردان دوش به دوش یکدیگر در مسیر زندگی به سوی خدا ، و به سوی ارزشهای انسانی گام بر می دارند ، در صورتی که از شرایط یکسانی در این مسیر برخوردار باشند .

بعضی تعجب می کنند چگونه اسلام به زنان حق داده است در برابر شیر دادن فرزندان خود مطالبه اجرت کنند !

                         « و اگر برای شما ( فرزند را ) شیر می دهند ، پاداش آنها را بپردازید »

                                                                                            سوره طلاق . آیه 6

    کدام زن است که برای شیر دادن به فرزند دلبندش مخصوصا موقعی که با مرد زندگی مشترک دارد ، اجر و مزدی مطالبه کند ؟

ولی نباید فراموش کرد که این دستورات به خاطر آن است که اسلام بگوید نه تنها زن یک انسان است و دارای همه حقوق انسانی ؛ نه تنها او در مورد اماولش حق تصمیم گیری دارد ، و مرد نمی تواند بی رضای او ، حق او را زیر پا بگذارد ، بلکه اگر بخواهد در برابر شیر دادن هم حقش را مطالبه کند ، می تواند . و این دستر درآن محیط چه تاثیر عمقی داشت !

کوتاه سخن اینکه اسلام حق بزرگی بر زنان جهان دارد ، زیرا آن ها را از چنگال ظلم ظالمان تاریخ نجات داد ، به شرط آنکه دستورات اسلام در این زمینه مو به مو به کار گرفته شود .

بی حجابی



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - سرخچه

 بدان كه سرخچه زيادتي مال است. اگر ديد بر تن او سرخچه بيرون آمد، دليل كه او را مال به رنج و سختي حاصل شود از حلال. اگر ديد بر تن او سرخچه سرخ و روشن است، دليل كه مال حرام حاصل كند.

س

تعبیر خواب - سراي

حضرت دانيال گويد: اگر بيند در سراي بيگانه شد و هيچكس را نشناخت و در آنجا مردگان ديد، دليل كه آن سراي آخرت بود و وقت اجل وي رسيده بود، اگر بيند در آنجا شد و بيرون آمد، دليل كه بيمار شود و نزديك هلاك بود و شفا يابد. اگر در سراي معروف شد كه بنياد آن از گل بود، دليل كه روزي حلال يابد. اگر بيند بنياد سراي او از خشت پخته و گچ بود، دليل كه جوينده مال حرام است. اگر بيند از آن بيرون آمد، دليل كه از حرام توبه كند. اگر بيند در سرائي بزرگ و فراخ بود، دليل كه روزي بر وي فراخ شود. اگر سراي كوچكي و تنگ ديد، دليلش ...
به خلاف اين بود. محمدبن سيرين گويد: اگر كسي در خواب سراي بزرگ و فراخ بيند كه اندر آن سرا كوشك و ايوان ها است، دليل كه در سراي آخرت شرف و منزلت يابد. اگر بيند در سراي بشكست يا بسوخت، دليل كه خداوند سراي رامصيبت افتد. اگر بيند زمين سراي او بزرگ و فراخ شد، دليل كه به قدر آن فراخي او را روزي در دنيا فراخ شود. اگر برخلاف اين بيند، روزي بر وي تنگ شود. اگر بيند سراي او را مي كندند، دليل كه راه صلاح بر خود بندد و نماز و عبادت كم كند. اگر بيند سراي كهن را همي كند، در خيرات بر وي گشاده شود و خرم گردد. اگر بيند در سرائي نو و پاكيزه درون شد، دليل كه اگر توانگر است، مالش زياده شود و اگر درويش است، توانگر شود. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه ميان سرايِ نو شد، دليل كه او را دختري ياخواهري آيد و هم او گويد كه صفحه سراي، دليل كند بر پدر و مادر. اگر ديد صفه سراي او نو و پاكيزه است، دليل است بر تندرستي تن مادر و پدر. جابرمغربي گويد: اگر كسي ديد در سرائي بزرگ و پاكيزه و نو داخل شد و دانست كه آن سراي ملك او بود، دليل كه روزي بر وي فراخ و گشاد شود و عزت و جاه يابد و زن خوبروي خواهد و توانگر شود و ولايت يابد. اگر اين خواب را زني ديد، شوهر توانگر بخواهد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن سراي به خواب بر هشت وجه است. اول: مرد را زن و زن را شوهر. دوم: توانگري. سوم: ايمني. چهارم: عيش خوش. پنجم: مال، ششم: ولايت. هفتم: عزت. هشتم: امانت.

س



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()