نوشته شده توسط : محسن

تلاش برای تشکیل گروه بدتر از داعش در مرز ایران

داعش در مرز ایران

اخبار داعش : برخی از دشمنان ایران در حال تلاش برای تشکیل گروه بدتر از داعش در مرز ایران می باشند.

به گزارش میهن گرام :وبسایت خبری “الوحده” از نسل جدید تروریست ها برای مقابله با ایران رونمایی کرد و گزارش داد: «”عبدالله النفیسی” کارشناس کویتی از کشورهای حاشیه خلیج فارس خواست تا برای مقابله با ایران به تشکیل گروه های جدیدی اقدام کنند تا در مرزهای ایران مستقر شوند.»

این کارشناس کویتی در ادامه مدعی شد: «هیاهویی که گروه های هوادار ایران در مرزهای شمال عربستان با عراق راه انداخته اند، تهدیدهای ایران است که برای کاهش فشار بر حوثی ها توسط عربستان می باشد.»

النفیسی با اشاره بر لزوم ایجاد این گروه ها -که مأموریتی خطرناک تر از داعش و النصره دارند- افزود: «کشورهای شورای همکاری لازم است که گروه آموزش دیده برای مقابله با ایران از طریق مستقر شدن آن در مرزهای مشترک با این کشور ایجاد کنند.»

وی افزود: «مردم کشورهای شورای همکاری برای دفاع از وطن باید با کشورهایشان از طریق سربازگیری اجباری و ایجاد گروه های داوطلب همکاری کنند و آنها را در مرز با ایران مستقر کنند.»

داعش در مرز ایران



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بررسی هشت درد طاقت فرساتر از زایمان طبیعی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از زندگی آنلاین، زنان باردار قبول دارند که چیزهای بسیاری در مورد بارداری هست که از آن بی اطلاع اند.ممکن است مطمئن نباشند که چه هنگام نوزادشان تکان می خورد و حرکت می کند، هر هفته چه مراقبت‌های بارداری و پیش از زایمانی باید داشته باشند یا حتی چه زمان شکمشان بالا می آید، اما یک چیز هست که هر زن بارداری معتقد است که از آن کاملا مطمئن است: وضع حمل و درد زایمان بدترین درد دنیا است.

لزومی ندارد برای یافتن دلیل این حرف ذهن تان را به جاهای دور ببرید. تمام برنامه های تلویزیونی و سخنان اطرافیان همه تاییدی بر دردناک بودن این تجربه شیرین مادرانه است.

قطعا من هم از این قاعده مستثنا نیستم و این درد را (چندین بار) تجربه کرده ام.

اما به عقیده من چیزهایی هست که بیش از بچه دارد شدن آسیب زا و صدمه زننده هستند. مطمئنم پس از مطالعه موارد زیر نظرتان در مورد درد زایمان طبیعی عوض خواهد شد.

من از زنان بسیاری پرسیده ام که به عقیده ای آنها چه چیزهایی دردی فراتر از وضع حمل دارند و برآورد حرف‌های آنها عبارت است از:


شکستن استخوان

چندین نفر وقتی از آنها پرسیده شد به نظرشان چه دردی بدتر از درد زایمان است به این درد اشاره کردند. یک نفر مشخصا به شکستن قوزک پا اشاره کرده است.

من شخصا شکستن استخوان ترقوه را تجربه کرده ام و واقعا دردناک بود. آن توانایی حرکت بازو، شانه و حتی چرخیدن و تکان دادن سرمرا هم تحت تاثیر قرار داده و محدود کرده بود.

بهبودی این درد خیلی بیش از طولانی ترین درد زایمان طبیعی طول کشید.

به نظر من شکستن قوزک پا از این هم بدتر است، چون هم راه رفتن و فعالیت‌های روزمره را محدود می کند و تازه باید از چوب زیر بغل هم استفاده کرد.


سردرد میگرنی

سر درد میگرنی معمولا در بالای لیست دردناک ترین دردها قرار دارد. سر درد میگرنی ممکن است روزها طول بکشد. و آنهایی که مبتلا به این سر دردها هستند معتقدند که دردش نفس گیر و کشنده است.


همچنین برخی نشانگان بیماری با سر درد میگرنی همراه است مانند،تهوّع، استفراغ، حساسیت به نور و غیره. این درد مانع انجام فعالیتهای معمول و طبیعی تان می شود. باور کنید از دردناک ترین درد زایمان بدتر است.


سنگ کلیه

سنگ کلیه هم دردی گذرا و دوره ای است. اما من دوستی دارم که هم سنگ کلیه را تجربه کرده و هم درد زایمان را او قسم می خورد که زایمان هزار مرتبه بهتر و ساده تر از درد سنگ کلیه است.

با این وجود از بسیاری شنیده ام که "درد سنگ کلیه برای مردان مانند درد زایمان برای خانم ها است."


سنگ صفرا

سنگ صفرا هم می تواند درد دردناکی را ایجاد کند. مداوا و درمان این درد و نیز اجتناب از خوردن غذاهای مشکل ساز، می تواند تا مدتها باعث درد و ناراحتی شما شود.

مادرانی که در تهیه این لیست کمک کرده اند می گویند حاضرند دوبرابر درد زایمان را تحمل کنند اما درد سنگ صفرا را هرگز نکشند.


عفونت مثانه

عفونت مثانه و مجاری ادراری نیز در این لیست قرار دارد. گفته می شود این درد طاقت فرسا و کشنده ده مرتبه از درد زایمان بدتر است.

فردی این درد را به حلقه ای از آتش که روزها طول می کشد تشبیه کرده است. فکر کنید چقدر می تواند دردناک باشد...


درمان ریشه دندان

می دانم که کار بر روی دندان و درد زایمان هر دو خیلی معمول است، اما ناچارا پیش می آید.

برای آنهایی که دوست دارند بگویند تا درد نکشید ریشه دندان تان هم ترمیم و درمان نخواهد شد، باید بگویم شما هم تا درد نکشید صاحب فرزند نخواهید شد!

همین جا باید بگویم که بدن ما برای ترمیم ریشه دندان طراحی نشده است، اما بدن ما جوری طراحی شده که صاحب فرزند شویم.

و باید بدانیم که گاهی درد دندان حتی با ترمیم ریشه هم از بین نمی رود، و به دنبال ترمیم ریشه یکی دو روزی فعالیتهای روزانه تان تحت تاثیر آن قرار خواهد گرفت.

عمل جراحی

داشتن هر گونه عمل جراحی قطعا دردناک تر از زایمان طبیعی است. عمل سزارین معمولا یکی از معمول‌ترین عمل‌ها است.

واضح است که برخی از عمل‌های جراحی بزرگ‌تر از بقیه هستند، همان طور که برخی از زایمان‌ها هم از بقیه دردناک تر است، گرچه شاید در موقع عمل سزارین یا عمل‌های دیگر از شدت درد از پای در نمی آیید اما قطعا بهبودی از این عمل طولانی تر و درد ناشی از آن نیز بیشتر از زایمان طبیعی است.

خدا امکان زایمان طبیعی را در بدن ما قرار داده پس از این نعمت الهی بهره بجویید.


زایمان با تحریک

نشانه بی مبالاتی است اگر زایمان با تحریک را جز این لیست قرار ندهیم.

بدن تان خودش را وقف زایمان کرده است و سعی دارد با این شرایط خودش را وفق دهد؛ هدف زایمان با تحریک، تحریک بدن برای زایمان و بر هم زدن سیستم منظم و روند طبیعی این کار است، هدف این است که شما را تا آنجا که ممکن است به انقباضات هر سه دقیقه ای برسانند، و در آن حالت بمانید تا نوزاد به دنیا بیاید.

باید اعتراف و اذعان کنم که مداخلات زیادی در زایمان با تحریک صورت می گیرد، که به درد زایمان می افزاید، که معمولا منجر به حرکت‌های محدود و کنترل شده و ترس از زایمان می شود.

انتخاب عاقلانه این دسته از مداخلات و استفاده از آنها در تسکین این تاثیرات جانبی می تواند مفید واقع شود.

خبر خوب این است که راه‌های بسیاری برایبرآمدن از پس درد زایمان طبیعی وجود دارد.

روش‌هایی از جمله تمدد اعصاب، آب درمانی، مداوایIV، بیهوشی نخاعی، زایمان بدون درد و .... اینها به هیچ وجه انتخاب‌های درست و غلط نیستند، بلکه صرفا به هر مادری حق انتخاب می دهند.

دفعه بعد که با خودتان فکر کردید درد زایمان بدترین و شدیدترین درد دنیا است، چرا لحظه ای در افکارتان تجدید نظر نمی کنید و ذهن تان را دوباره از نو آموزش نمی دهید.

به خودتان بگویید که دردی که در هنگام زایمان تجربه می شود موقتی و گذرا است، حداقل روزها طول نمی کشد، و ادواری و متناوب است.

به خودتان یادآور شوید که تکنیک‌ها و روش‌های بسیاری برای مواجهه با درد زایمان را در کلاس‌های زایمان آموخته اید، اما برای مقابله با بازوی شکسته هیچ آموزشی ندیده اید.

درد زایمان خیلی قابل پیش بینی تر از درد سنگ کلیه و سنگ صفرا است. و نتیجه کشیدن درد زایمان بسیار شیرین تر و قشنگ تر از ترمیم ریشه دندان است.

بعد از تحمل این درد شما فرزند دلبندتان را در آغوش دارید، باور کنید تمام این درد ارزش دیدن صورت ماه فرزندتان را دارد.

"ما یک رازی در فرهنگ مان داریم، این نیست که درد زایمان دردناک است، زنان ما خیلی قوی هستند."
منبع:زندگی آنلاین

زایمان طبیعی



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب حقه به علاوه خواب حکمت

ح

تعبیر خواب - حقه
 محمدبن سيرين گويد: حقه درخواب زن است يا كنيزكي خرد. اگر بيند حقه او بشكست يا ضايع شد، دليل كه او را ازن زن جدا به مرگ يا به زندگاني. جابر مغربي گويد: اگر بيند حقه داشت منقش كرده و پاكيزه، دليل كه زني توانگر به زني گيرد و از او منفعت يابد. اگر به خلاف اين بيند، دليل كه زني زشت روي و درويش بخواهد يا كنيزك خرد بدين صفت.

تعبیر خواب - حكمت
محمدبن سيرين گويد: اگر به خواب بيند كه حكمت و علم مي خواند، دليل بود كه قران خواندن او را كرامت گردد. اگر بيند كتابي درحكمت و علم بخريد، دليل كه مصحفي بخرد. اگر بيند كتاب حكمت بسوخت، دليل بر تباهي دين او بود. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند اوراق كتاب حكمت مي خورد، دليل است كه علم و حكمت بسيار خواند. اگر ديد اوراق حكمت مي دريد، دليل كه نمازها نگذارد. اگر بيند كتاب حكمت مي خواندند و او مي شنيد، دليل كه هوس علم و حكمت خواندن داشته باشد.

ح



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب بام به همراه تعبیر خواب پرواز

ب

تعبیر بام
گر بيند بر بام خانه مجهول بود، دليل است كه زني خواهد بر قدر بلندي بام با قدر و رفعت. اگر ديد بام آن خانه معروف بود، دليل كه شرف و بزرگي يابد و كارش بر نظام شود. جابر مغربي گويد: اگر ديد بر بام خانه پادشاه است، دليل كه بزرگي و منزلت يابد. اگر بيند از بام بيفتاد، از جاه و منزلت بيفتد و او اندوه رسد.

تعبیر پرواز
پرواز در خواب نيکو است مگر اين که مستقيم تا اعماق آسمان بالا برويد که ديگر زير پاي خود را نبينيد. اين را معبران بد دانسته اند و معتقدند که حيات بيننده خواب را خطري حتمي تهديد مي کند. پريدن بيشتر سفرکردن تعبير شده يا زن گرفتن. اما اگر ديديد که پرواز مي کنيد و از جايي برمي خيزيد و به آرامي جاي ديگر فرود مي آييد تحول و دگر گوني در زندگي شما به وجود مي آيد که دل خواه است.

اگر جاي سبز و خرمي فرو آمديد از اين تحول و دگر گوني سود مي بريد. پرواز در شب تحولي است آميخته به اندوه و غم يا سفري است که خستگي و رنج دارد و و سود ندارد. گاه در خواب مي بينيد که پرواز مي کنيد اما مي خواهيد خود را به لبه ديوار يا بالاي برج و يا نقطه ديگري برسانيد و هر چه تلاش مي کنيد نمي توانيد.

اين نشانه آن است که در تحولات آينده زندگي براي رسيدن به هدف هاي تعيين شده دچار مشکل و سختي مي شويد و يا اصلا نمي رسيد. مجلسي نوشته اگر کسي ببيند که حين پرواز به زمين مي افتد زن خود را طلاق مي دهد و زني ديگر مي گيرد اما سقوط در خواب نمايانگر سقوط حرفه اي و شغلي است و گوياي اين واقعيت که براي ايجاد تحول با ناکامي رو به رو مي شوبد.

مجموعا ديدن پرواز در خواب بد نيست و بهبود امور را نويد مي دهد

پ



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

عکس های وحتناک و تاسف برانگیز از دختران شیطان پرست

دختران شیطان پرست

کس

دختران شیطان پرست

تصاویر وحشتناک از دختران شیطان پرست

دختران شیطان پرست

تصاویر وحشتناک از دختران شیطان پرست

دختران شیطان پرست

کس



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

گالری تصاویر و عکس های زیبا مخصوص پروفایل

عکس پروفایل

مجموعه تصاویر و عکس های پروفایل خاص وغمگین پسرانه و دخترانه ۲۰۱۷

پروفایل دخترانه

مجموعه تصاویر و عکس های پروفایل دخترانه ۲۰۱۷

عکس عاشقانه پروفایل,پروفایل دخترانه,پروفایل پسرانه

مجموعه تصاویر و عکس های پروفایل خاص وغمگین پسرانه و دخترانه ۲۰۱۷

پروفایل خدا

عکس پروفایل



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

حکم شرعی خواندن داستان های غیر اخلاقی

داستان سکسی

خواندن این داستانها به نظر تمامی مراجع عظام حرام می باشد.

تا بحال فکر کرده اید که هدف از اینگونه داستان های کوتاه و آنی و خیانت ؛ آنهم (اکثر اوقات) با محارم چیست ؟ سکس با محارم و خیانت و به دوستان و همسایگان و آشنایان و یا حتی همجنس بازی (زن با زن و مرد با مرد) چرا بایستی به صورت داستان در سرتاسر اینترنت به صورت گسترده گسترش یابد و من و شما و دیگری (که ممکنه مادر و پدر و خواهر و برادر من و شما باشند ) آن را مطالعه کنند !؟

در عمده این داستانهای سک… یک زندگی بی قید و شرط ؛ یک زندگی لذت بخش بدون مسئولیت ؛ سکس و لذت جنسی با هر کس و در هر شرایطی بدون هیچ شرم و حیایی ؛ و تن دادن به مسائل جنسی بدون هیچ مرز و قاعده و قانونی القا شده و حتی نویسندگان این گونه داستانها در صدداند تا حریم پاک خانواده را هم به این سمت و سو کشانده و فریاد بزنند که شهوت و لذت بالاتر از هرچیزی است !

تا به حال فکر کرده اید داستان های سکسی چگونه تاثیرات منفی بر ذهن خواننده می گذارد؟ در اکثر این داستانها رابطه جنسی شخصیت های داستان با اعضای خانواده، دوستان، اقوام همسر، دوستان خریدار یا فروشنده مغازه و … است. مطمئنا در اطراف خواننده همه این افراد زندگی می کنند و خواننده داستان ها بد گمانی اش نسبت این افراد شروع می شود و حتی در بعضی موارد به خودش این اجازه را می دهد که به جای یکی از شخصیت های داستان باشد و این اول بدبختی اش است.

داستان سکس



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبير خواب كاغذ به علاوه تعبیر خواب كمر

کون

 تعبیر خواب - كاغذ
محمدبن سيرين گويد: اگر كسي بيند كاغذ سفيد و پاكيزه داشت، دليل كه به قدر آن مال يابد. اگر بيند كاغذ او در آب افتاد يا بسوخت، دليل نقصان مال است. جابرمغربي گويد: اگر در خواب ديد كاغذ بسيار داشت، دليل كه در علم و فضل شهرت كند. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كاغذ در خواب بر سه وجه است. اول: مال حلال. دوم: كسب و معيشت. سوم: كام يافتن.

تعبیر خواب - كمر
 محمدبن سيرين گويد: اگر بيند كمري بر ميان بسته بود، دليل است به قدر و قيمت كمر مال يابد و نيز، دليل است پشت و پناه او از فرزندان است. اگر بيند كمر مرصع بر ميان بسته بود، دليل است به قدر و قيمت آن كمر مال يابد و نيز گويند فرزندي آورد كه محتشمِ قبايل بود. ابراهيم كرماني گويد: اگر درخواب بيند كمري مي انداخت، دليل است مال و حشمت يابد و عمرش دراز بود. اگر بيند كمر بگسست يا ضايع شد، تاويل آن زيان بود. جابرمغربي گويد: اگر در خواب بيند شمشير مرصع داشت، دليل است مهتري يابد. اگر بيند كمر و شمشير را به كسي ...
داد، دليل كه از بهر پادشاه سفري كند. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كمر در خواب بر شش وجه است. اول: منفعت. دوم: فرزند. سوم: بزرگي. چهارم: عمردراز. پنجم: مراد. ششم: پاكي دين.

کس



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

آثار فاجعه آمیز نگاه کردن به فیلم های غیراخلاقی

سکس

۱- تاثیرات فیزیولوژیک:

سلامت جنسی انسان که تأثیر عمیقی در سلامت جسمی‌ و روانی او دارد، حاصل ارضاء معقولی است که در پی تحریک واقعی و نیاز حقیقی فیزیولوژی بدن اتفاق افتاده باشد. عدم حفظ این عدم تعادل، از عقلانیت انسان می‌کاهد و او را وادار به گناه می‌کند.

۲- تضعیف انسانیت:

جنبه جنسی بسیاری این افراد، عاری از ویژگی‌های انسانی می‌‌شود. آنها یک حالت «من غریبه» (جنبه تاریک) را توسعه می‌‌دهند که محور آن، شهوت جامعه ستیز و عاری از اکثر ارزش‌ها است.

۳- از بین رفتن عفت عمومی‌ و اجتماعی در درازمدت:

کسانی که اینگونه فیلم ها را تماشا می کنند در برخورد با افراد دیگر در اجتماع نگاه جنسی دارند و شیطان همیشه برای گمراه کردن آنها امید دارد. زیرا آنها برای گمراهی و انحراف از مسیر الهی آمادگی لازم را دارند.

۴- نقش بستن تصاویر جنسی در مغز:

در این جا بهتر است که به تجربه دکتر روان شناس، «مک گاف» در دانشگاه کالیفرنیا بپردازیم. یافته‌های او (که بسیار ساده شده اند) نشان می‌‌دهند که خاطرات تجربه‌هایی که به هنگام تحریکات احساسی (مثل تحریک جنسی) رخ می‌‌دهند، توسط هورمون غده آدرنال در مغز می‌‌نشینند و پاک کردن آنها دشوار است.

این فرض می‌‌تواند تا حدودی اثر اعتیاد به هرزه‌نگاری و هرزه‌بینی را توصیف کند. خاطرات نیرومند تحریکات جنسی از تجربه‌های گذشته، خودشان را در صحنه مغز حفظ می‌‌کنند و مرتباً به ذهن خطور می‌‌کنند و فرد را از لحاظ شهوانی تحریک می‌‌کنند.

اگر او به هنگام این تخیلات، استمنا کند، باعث تقویت پیوند بین تحریک جنسی و اوج لذت جنسی می‌‌شود که همراه با منظره ویژه یا تکرار پی‌درپی آن صحنه در ذهن خواهد بود.

۵- تأثیر بر رفتار جنسی:

برخی از جامعه‌شناسان آلمانی ادعا می‌‌کنند که «عادت بیمارگونه‌ دیدن عکس‌ یا فیلم‌های غیر اخلاقی بر رفتارها و برخوردهای جنسی «معتادان پورنو» تأثیر منفی دارد. تا ‌جایی که این بیماران، از انجام روابط زناشویی عادی و عشق‌ورزی لذتی نمی‌‌برند. کاربرانی که داوطلبانه برای ترک اعتیاد خود به روانکاو مراجعه کرده‌اند، اعتراف می‌‌کنند که «دیدن تصاویر غیر اخلاقی، به بخش جدایی‌ناپذیر ارضای جنسی آنان تبدیل شده است» و آنان نمی‌‌توانند بر «وسوسه و نیاز» دیدن این تصاویر غلبه کنند.

۶- انزوا و کاهش روابط اجتماعی:

پژوهشگران آلمانی معتقدند که اعتیاد به دیدن فیلم ها و تصاویر غیراخلاقی، هم‌چنین سبب انزوا و دوری فرد از اجتماع و کاهش روابط اجتماعی او می‌‌شود.

۷- تحلیل توان عقل:

هر قدر که اطلاعات موجود در ذهن، منظم‌تر و دارای عناوین کمتری باشد،‌ دسترسی عقل به آنها برای پردازش‌های جدید، مهیاتر خواهد بود. اما وجود داده‌های فراوان و متعدد که فضای ذهن را بی جهت پر کرده باشند و با تکرار درگیری ذهنی و رفتار بیرونی، تقویت شده باشند، باعث می‌شود توان عقل را به مقدار چشمگیری کاهش دهند، چه رسد جایی که این داده‌ها، دارای تاثیر بر هورمونهای مختلف نیز باشد که تأثیرات ارگانیک را نیز درپی داشته باشد.

۸- سقوط شخصیت زن و مرد و تبدیل شدن به وسیله‌ای برای اشباع هوس‌های سرکش:

با پرداختن افراطی فرد به مسائل جنسی، شخصیت او به شخصیتی شهوانی تبدیل خواهد شد که تداعی‌ها و برداشت‌های وی با کوچکترین ارتباطی (حتی توهمی) رنگ جنسی به خود می‌گیرد. کارکرد افراد برای چنین فردی تنها ارضاء غریزه جنسی است و اهتمام خود او نیز صرفا بر ارضاء همین بعد وجودی خویش است.

۹- آسیب جسمی‌:

علم پزشکی هنوز تا مرز شناخت بسیاری از بیماری‌ها فاصله ای طولانی دارد و چه بسا اموری که در زندگی روزمره ما وجود داشته باشد و ما به عنوان امور مفید از آنها استفاده کنیم، در آینده ای نزدیک ضرر آنها از نظر پزشکی ثابت شود. بنابراین اگرچه تاکنون برای هرزه‌بینی، اثر جسمانی مستقیم تشخیص داده نشده است (و احتمال این وجود دارد که با پیشرفت علم مشخص گردد) ولی قطعا اثر غیرمستقیم دارد .

یعنی نگاه به عکس و فیلم‌های مبتذل غالبا موجب تحریک سیستم عصبی خودکار (سمپاتیک و پاراسمپاتیک) و تحریک شهوت می‌گردد؛ هم زمان ضربان قلب و تعداد تنفس افزایش پیدا می‌کند؛ ترشح برخی از هورمون‌ها در خون بالا رفته و تعادل هورمونی و روانی شخص برای دقایقی و گاه ساعت ها و گاه روزها به مخاطره می‌افتد. اگر این رفتار به مدت طولانی ادامه یابد آثار آن همه عمر فرد را در بر خواهد گرفت.

۱۰- پرخاشگری:

هرزه‌بینی نه تنها بر ذهن فرد تاثیر مخرب می‌گذارد بلکه افراد را تشویق می‌کند تا بیشتر حالت سلطه جو و پرخاشگر داشته باشند.

۱۱- مقایسه:

به دنبال مشاهده این‏گونه فیلم‏ها، افراد مجرد در آینده به مقایسه آنچه در فیلم دیده‏اند و آنچه از همسر خود سراغ دارند می‌‏پردازند و در نتیجه نقایص و کمبودها و ضعفهای احتمالی خود و همسر خویش در ذهن فرد برجسته شده و چه بسا باعث کاهش تمایل و علاقه به همسر انتخاب شده خود می‌‏شود و به تدریج کانون خانواده را دچار اختلال و فروپاشی می‌‏کند.

سکسی



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

یا حسین مظلوم (ع) | عکس و اسم اس

عکس محرم,عکس های محرم,عکس ماه محرم

محرم

مـا کـــشتگان کـشته ی اشـک بـصائـریم
مـا پـای بـــند گـریـه و رســم شعــائـریم
تـا مـقـصد وصــال کـه مـاه مـحـرم است
مـا ســی و دو مـنـزل دیــگر مــسافـریم

عکس محرم,عکس های محرم,عکس ماه محرم

پرسیدم:ازحلال ماه، چراقامتت خم است؟
آهی كشیدوگفت:كه ماه محرم است
گفتم: كه چیست محرم؟
باناله گفت:ماه عزای اشرف اولادآدم است
ماه محرم را بر همه انسان های جهان تسلیت میگویم

عکس محرم,عکس های محرم,عکس ماه محرم

سرباز نـوجـوان نـــفسم رفـت چـودیـدمت
قـامت کـشیـده تـر ز عـلـمدار مـا شدی
وقـتی صـدای خـرد شدن آمد گمان برم
بـی استـخوان تــریـن بــدن کـربلا شدی
السلام عـلـیـک یـا قــاسم بــن الــحـسن (ع)

عکس محرم,عکس های محرم,عکس ماه محرم

عکس محرم



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

به هلاکت رسیدن فرمانده نظامی داعش در موصل

اخبار داعش : به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از السومریه نیوز، واحدهای لشکر نهم توانستند هشت خودروی بمب گذاری شده در محور جنوب شرقی که واحدهای نظامی در محله "الشیماء" و "الصحه" را هدف قرار داده بودند، منفجر کنند.

بنا بر این گزارش، جنگنده های ائتلاف بین المللی نیز "ابوحذیفه" فرمانده نظامی ترویست های داعش در کرانه چپ موصل را به هلاکت رساندند.

در این میان هم «عبدالغنی الاسدی» فرمانده نیروهای مبارزه با  تروریسم عراق اعلام کرد که مرحله دوم عملیات آزادسازی موصل با هدف پاکسازی ساحل چپ شهر موصل آغاز شده است.

الاسدی به السومریه نیوز، گفت: در ساعت 7 صبح به وقت محلی موصل واحدهای ارتش عراق به سمت محله القدس در شهر موصل حرکت کردند و همچنین ستون هایی از نیروهای عراقی در شمال و جنوب شرقی موصل نیز روانه اهداف نظامی خود شدند.

واحد رسانه‌ای حشد الشعبی دست آورد اولین ساعات این عملیات را منتشر کرد که بر اساس آن در اولین ساعات 5 تن از عناصر داعش کشته شدند و چهار خودروی انتحاری آنها و یک کارگاه ساخت خودروی بمب گذاری شده منهدم شد.

داعش



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبير خواب سرو به همراه خواب سرنگ

سکس

 تعبیر خواب - سرو
ديدن سرو در خواب حشمت و جلال و بزرگي و سرفرازي است. هر چه سرو رفيع تر باشد رفعت جاه بيشتر است و سر فرازي افزونتر. اگر ببينيد سرو هرس مي کنيد و در زمين مي کاريد کار مهمي انجام مي دهيد که موجب سرفرازي شما مي شود و کاري را آغاز مي کنيد که فرجامي نيک دارد. در دو حالت ديدن سرو خوب نيست . اول اين که آن قدر بلند و رفيع باشد که تا آسمان دوام يابد و نوک آن را نتوانيد ببينيد ديگر آن که سرو بار داشته باشد که مي دانيم سرو از درختان بي بر است.

تعبیر خواب - سرنگ
 سرنگ نصيحتي و خيرخواهي و دلالت و راهنمايي است و کسي که سرنگ دارد و آن را به کار مي برد شخصي است که قدرت پيدا مي کند، خيرخواه است و اعمالش مي توانند مشکل گشا و راهنما باشند. اگر در خواب ديديد که سرنگ داريد و براي مصرف شخصي خريده ايد مشکلي داريد که با يک راهنمايي و کمک فکري رفع و آسان مي شود. اگر ديديد او سرنگ دارد انساني است خيرخواه و مشکل گشا که در مسير زندگي شما قرار مي گيرد. اگر ديديد ديگري مي خواهد به شما آمپول بزند و سرنگ را آماده کرده و شما اکراه و ابا داريد، کاري کرده ايد که مستحق شماتت و سرزنش ...
هستيد يا کاري مي کنيد که مي بايد به شما تذکر بدهند و اگر اکراه نداشتيد و ابا نشان نداديد و در واقع نترسيديد مشکلي داريد که به اندک کمکي آسان مي شود.

سکسی



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

داستان کوتاه و مذهبی آن دو نفر را می بینند

داستان

بِسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحیمْ

جمعی در محضر امام صادق علیه صلوات الله الرازق نشسته بودند. سخن از شیعه و پیروان خاندان رسالت به میان آمد.
امام (علیه السلام) فرمود: پیروان ما در لحظات آخر عمر، چیزهایی را می بینند که چشمها با دیدن آن، روشن می گردد و شاد می شوند)).
یکی از حاضران پرسید: چه چیز را می بینند؟ این سؤال را ده بار تکرار کرد و اصرار داشت تا امام به او پاسخ دهد ولی امام صادق (علیه السلام) هر بار در پاسخ او می فرمودند: می بینند..
سرانجام امام (علیه السلام) آن شخص سؤال کننده را صدا زد و فرمود: گویا اصرار داری تا بدانی چه چیز را می بینند؟ عرض کرد: آری. قاطعاً. سپس گریه کرد.
امام (علیه السلام) به حال او رقت کرد و فرمود: آن دو نفر را می بینند! آن شخص با اصرار پرسید: کدام دو نفر را؟ امام (علیه السلام) فرمود: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و علی (علیه السلام) را می بینند. هیچ مؤمنی نیست مگر این که در لحظات آخر عمر، این دو بزرگوار را خواهد دید که آن دو بزرگوار به او بشارت می دهند.
آنگاه فرمود: این مطلب را خداوند در قرآن، بیان کرده است، حاضران پرسیدند: خداوند در کجا و کدام سوره بیان فرموده است؟
امام صادق (علیه السلام) فرمود: در سوره یونس آنجا که می فرماید: الذین آمنوا و کانوا یتقون لهم البشری فی الحیوه الدنیا و فی الآخره**یونس/ 64 63، ترجمه: همان ها که ایمان آوردند و پرهیزگار بودند در زندگی دنیا و در آخرت شاد و مسرورند. *** (بشارت دنیا آنان، همان حضور پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) و علی (علیه السلام) در لحظات آخر عمر آنهاست که بربالین آنان حاضر گشته و آنها را شاد و مسرور می سازد

**ر.ک: حکایت های شنیدنی 5/ 164 163 به نقل از: تفسیر نور الثقلین 2/ 110. تفسیر نمونه 8/ 340. ***.)

داستان



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبير خواب كبك به علاوه خواب کوشك

کون

 تعبیر خواب - كبك
 محمدبن سيرين گويد: كبك در خواب، دليل بر زني خوبروي باشد يا كنيزكي صاحب جمال. اگر بيند كبكي بگرفت، دليل كه زني بخواهد يا كنيزكي بخرد. اگر بيند گوشت كبك خورد، دليل كه لباسي به وي بخشند. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند گلوي كبك ببريد، دليل كه دختري را دوشيزگي ببرد. جابرمغربي گويد: اگر بيند كبك نر داشت، دليل بر پسر باشد و كبك ماده، دليل بر زن و كنيزك موافق است. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كبك بر چهار و جه است. اول: پسر. دوم: دوست. سوم: رامش كار. چهارم: كام دل يافتن.

تعبیر خواب - كوشك
محمدبن سيرين گويد: اگر بيند در كوشكي رفت، دليل مال و خواسته است. خاصه آن كوشك را از خشت خام و گِل ساخته بيند. اگر كوشك را از گچ و آجر و سنگ ساخته بيند، دليل مال است اما دردين نقصان بود. ابراهيم كرماني گويد: اگر در خواب بيند كوشك او خراب شد، دليل بر تلف مال است....
اگر بيند آتش در كوشك افتاد، دليل است پادشاه مال او مصادره كند. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كوشك در خواب هفت وجه است. اول: نعمت. دوم: ولايت. سوم: مرتبت. چهارم: رياست. پنجم: بزرگواري. ششم: پادشاهي. هفتم: آرامش كاري.

کس



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبير خواب دخنه به علاوه ديدن خواب داغ كردن

داستان سکسی

تعبیر خواب - دخنه
 به تازي چيز است كه نهند بر آتش و دود كند. محمدبن سيرين گويد: اگر در زير خود عود يا چيز ديگر يا بوي خوش دود مي كرد، دليل كه پيشه بياموزد كه از آن او را منفعت رسد و با مردمان عيش خوش گذارد و بر وي ثنا و آفرين كنند و هر چند كه چيز خوشبوتر است، بر وي ثنا و آفرين بيشتر كنند...
اگر چيزي است كه بوي ناخوش دارد، تاويلش به خلاف اين بود. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: دخنه در خواب بر سه وجه است. اول: كسب و معيشت. دوم: خير و منفعت. سوم: ثنا و نيكوئي.

تعبیر خواب - داغ كردن
محمدبن سيرين گويد: داغ كردن به خواب، دليل بر يافتن گنج و مال است. اگر بيند بر تنش داغ بود، دليل به قدر آن گنج و مال يابد. اما اگر آن مال را در خيرات و طاعت حق تعالي هزينه كند، در عقبي از عقوبت حق تعالي رستگار شود. ولي اگر در شر و فساد صرف كند، به عذاب مبتلا شود. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند از محل داغ خون و ريم بيرون مي آمد، دليل كه به خدمت پادشاه مقيم شود. اگر از نشان داغ خون و ريم نمي آمد، دليل كه از سلطان بهره نيابد. حضرت دانيال و ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند داغ بر كسي نهاد يا كسي داغ بر تن ...
او نهاد، تاويلش سخن زشت است، يا بر او تهمت نهند. اگر به جهت علتي به پشت وي داغ نهادند، دليل بر دين و دنياي او بود. بعضي از معبران گويند: داغ كردن بيان است در كار پادشاه. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: داغ آتشين منع زكوه بود و مشغولي از لشگر پادشاه. 

داستان سکس



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1395 | نظرات ()