شعر
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس عاشقانه



حســی دارم ، اگـــــر بدانی بد نیست / شعری گفتم تو هم بخوانی بد نیست
الان  خیلی دلم بـرایت تنگ است / در هــر صورت خبر رســانی بد نیست


اس ام اس عاشقانه


عشـق یعنی سر به دار آویختن
عشـق یعنی اشک حسرت ریختن
عشـق یعنی درجهان رسوا شدن
عشـق یعنی سُست و بی پروا شدن


اس ام اس عاشقانه



ای دل، دل ســودا زده، سامانم کـو؟ / ای کالبد تهی شده جــانم کـو؟
امـــروز که از همیشه مشتاق ترم / ای خانه ی سوت و کور مهمانم کو؟


اس ام اس عاشقانه



عشــق یعنی سوختن با ساختن
عشــق یعنی زندگی را باختن


اس ام اس عاشقانه


نســبت به تو  حس  کور  میـلی دارم / دور و بــر خود  هـــزار  لیـلی دارم
من نــاز نمی خرم  شما هم نفروش / چون عاشق کشته مرده خیلی دارم


اس ام اس عاشقانه



كاش قلــبم درد پنهاني نداشت
چهره ام هرگز پريشاني نداشت
كـاش برگ  آخر تقويم عشق
خبر از يك روز باراني نداشت


اس ام اس عاشقانه


مـارا  نــکشان  به سوی  لبهای  خودت / بر گـرد برو  بخواب  در جـــــای  خودت
می خواهی اگر ببوسمت حرفی نیست / امــا همه ی  عــواقبش  پــــای خودت

شعر و اس ام اس عاشقانه ۲۰۱۵





:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: