نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب های سینما و سیم با تعبیرشان

سکس

 تعبیر خواب - سينما
 اگر در خواب ببينيد کسي شما را به سينما دعوت مي کند يا خودتان به سينما مي رويد ياهمراه کسي عازم سينما هستيد دست به کاري مي زنيد که سودي عايدتان نمي کند ولي وقت شما را مي گيرد. سينما نيز مثل سيرک اشتغال به امور تفنني است. اگر در خواب ديديد که از سينما خارج مي شويد از ماجرايي فراغت حاصل مي کنيد يا خود را کنار مي کشيد و اگر ديديد همراه جمعيتي مي خواهيد وارد سالن سينما مي شويد در امري پر هياهو و پرجنجال مداخله مي کنيد که احتمالا به شما هيچ ارتباطي ندارد. اگر از سينما خوشحال و راضي بيرون آمديد موضوعي ...

خانوادگي شما را غمگين مي کند. اين مسئله ممکن است به خانواده شما مربوط نباشد ولي کلا خانوادگي است و چنانچه ديديد ناراضي و ناخشنود بيرون آمديد کاري انجام مي گيرد که موجب خشنودي و رضايت شما مي شود. اگر ديديد خودتان فيلم نشان مي دهيد دروغ مي گوييد و تظاهر مي کنيد و در نتيجه اطرافيان خود را گول مي زنيد و حقايقي را وارونه جلوه مي دهيد و اگر ديديد خودتان در سينما نقشي به عهده گرفته ايد مردم درباره شما حرف خواهند زد و سر زبان ها خواهيد افتاد. 

تعبیر خواب - سيم
 محمدبن سيرين گويد: بسيار مردمان باشند كه در خواب سيم بينند و در بيداري همان بيابند و بسيار بود كه به زحمت افتند و به اين سبب، طبعهاي مختلف بود. ابراهيم كرماني گويد: ديدن سيم درست در خواب، دليل بر خبري راست بود و سيم شكسته، دليل بر خبر دروغ. اگر بيند سيم در كيسه او بود، دليل كه چيزي به امانت در پيش او بنهند. اگر در خواب كاسه يا آفتابه يا طشت خود سيمين بيند، دليل بر مالي مجموع بود. اگر بيند كه سيم بسيار بي اندازه يافت، دليل كه گنج يابد.

سکسی



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب های رف و زر به همراه تعبیر این دو خواب

ر

تعبیر خواب - رف
رف طاقچه اي است بالاتر از دسترس معمول و متداول که امروز در اتاق ها ديده نمي شود. ديدن رف در خواب دليل داشتن توقع فوق العاده يا خواستن مقامي است که از شان و مقام و مرتبه ما بيشتر است و حقا نبايد به آن دسترس داشته باشيم ولي مي کوشيم که به آن برسيم. اگر در خواب ببينيم که روي رف نشسته ايم به مقامي منيع مي رسيم که تصور رسيدن به آن براي ما مشکل بوده. اگر ببينيم که از رف پايين مي آييم از مقام خود معزول مي شويم. اگر در خواب ببينيم اتاق ما رف دارد در حالي که قبلا نداشته کاري بزرگ به ما پيشنهاد مي شود. اگر ...
ببينيم رف اتاق ما خراب شده اميد ما براي رسيدن به مقام بالا از بين مي رود. اگر ببينيم مي جهيم و دستمان به رف نمي رسد براي رسيدن به مقامي جهد مي کنيم ولي موفق نمي شويم. همين حالت است اگر چيزي در رف باشد و نتوانيم آن را برداريم و بگيريم. 

تعبیر خواب - زر
محمدبن سيرين گويد: زر در خواب، مردان را غرامت و غم و اندوه است و زنان را نيكو و پسنديده بود. اگر بيند كه زر ببافت يا كسي به او داد، دليل بود كه مالش ضايع گردد، يا تاواني بر وي افتد، يا كسي بر وي خشم گيرد. ابراهيم كرماني گويد: اگر كسي درخواب بيند زرو يا سيم مي گداخت، دليل است كه بر زبان مردم افتد. اگر بيند كه زر به خروار به خانه برد، دليل كه مال بسيار يابد. اگر بيند كه زر همي خورد، دليل است كه به قدر آن مال بر عيال هزينه كند. جابر مغربي گويد: زر به خواب، مردان را بد بود و زنان راخوب. اگر بيند كه زر ...

و سيم به يك جا جمع بود، دليل است كه عز و جاه يابد. اگركان سيم بيند، دليل بود كه دختري مهتر به زني گيرد، لكن اندوهگين شود. اگر بيند با زرگري نشسته و با او معامله مي كرد، دليل كه او را با مردي دروغگو سر و كار افتد. 

ز



:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

مشکلات و بدی های خواندن داستان های غیر اخلاقی

داستان سکس

عوارض :

نمیدونم تا بحال توی اینترنت به داستان های سک… برخورد کرده اید یا نه !؟ سوال مهم و اساسی این هست که چه کسانی و به چه منظوری این داستان ها را می نویسند !؟

عمده مسائل و نقاط حساس و قابل تامل در این نوع داستان ها ؛ سکس و خیانت به همکار و خویشان و همسایه و یا حتی مادر-خواهر-عمه-خاله را شامل می شوند. خوب با توجه به این موضوعات ؛ اهداف نویسنده و یا بهتره بگم نویسندگان این گونه داستان ها چیست؟

مطئنا” هدف سرگرم کردن و لذت بخشی و یا ایجاد حس روشنفکری و بالندگی و بلوغ در ما نیست !

تا بحال فکر کرده اید که هدف از اینگونه داستان های کوتاه و آنی و خیانت ؛ آنهم (اکثر اوقات) با محارم چیست ؟ سکس با محارم و خیانت و به دوستان و همسایگان و آشنایان و یا حتی همجنس بازی (زن با زن و مرد با مرد) چرا بایستی به صورت داستان در سرتاسر اینترنت به صورت گسترده گسترش یابد و من و شما و دیگری (که ممکنه مادر و پدر و خواهر و برادر من و شما باشند ) آن را مطالعه کنند !؟

در عمده این داستانهای سک… یک زندگی بی قید و شرط ؛ یک زندگی لذت بخش بدون مسئولیت ؛ سکس و لذت جنسی با هر کس و در هر شرایطی بدون هیچ شرم و حیایی ؛ و تن دادن به مسائل جنسی بدون هیچ مرز و قاعده و قانونی القا شده و حتی نویسندگان این گونه داستانها در صدداند تا حریم پاک خانواده را هم به این سمت و سو کشانده و فریاد بزنند که شهوت و لذت بالاتر از هرچیزی است !

تا به حال فکر کرده اید داستان های سکسی چگونه تاثیرات منفی بر ذهن خواننده می گذارد؟ در اکثر این داستانها رابطه جنسی شخصیت های داستان با اعضای خانواده، دوستان، اقوام همسر، دوستان خریدار یا فروشنده مغازه و … است. مطمئنا در اطراف خواننده همه این افراد زندگی می کنند و خواننده داستان ها بد گمانی اش نسبت این افراد شروع می شود و حتی در بعضی موارد به خودش این اجازه را می دهد که به جای یکی از شخصیت های داستان باشد و این اول بدبختی اش است.

انسان بدبین پرخاشگر می شود انسان بدبین بی اعتماد می شود و انسان بدبین آرام آرام بدون اینکه خودش بفهمد همه چیزش را از دست می دهد در اکثر داستانهای با این گونه موضوعات دختران جوان را شهوت پرست و بسیار مشتاق و زنان را گرم و سرشار از حس و میل جنسی و فاقد هرگونه مسئولیت قانونی و شرعی و وجدانی و مردان را سـرد و بی رمق نشان داده و در بسیاری از مواقع این زنان و دختران هستند که پیشنهاد داده و مردان هم از خدا خواسته قبول می کنند و یا اینکه در نبود جنس مخالف به خود ارضایی روی آورده و طوری وانمود می شود که حتما و بدون فوت وقت و درنگ بایستی این حس و شهوت ارضا شود.

نویسندگان این مجموعه از داستانهای آلوده و با هدف ؛ تمام افراد جامعه را در تیرس خود قرار می دهند؟

مطمئنا” نویسندگان این سری از داستانها و گسترانندگان آنها در جامعه و در نهایت افکارعمومی منتظر ماحصل و نتیجه آن هستند ؛ که بایستی ویران کننده و گسترده تر در جامعه ظهور کند. خانواده کوچکترین و بنیادی ترین نهاد یک جامعه است. هر رویدای که در خانواده روی دهد ؛ اگـر بررسی و علت یابی و برطرف نشود مانند یک بیماری مسری و واگیردار به تک تک خانواده ها سرایت و در نهایت بدنه جامعه را دربــر گرفته و جامعه را به سمت و سوی “نطفه هرزه” که همان رویداد اولیه در خانواده هست ؛ می کشاند.

حال نظر شما دوست عزیز را جویا می شوم که آیا ؛ داستان های سکسی سرگـرمی کوتاهی است برای ما یا نابودی ریشه هاست !؟ حرف من با تو دوست عزیزی هست که شاید در حال جستجوی این دوکلمه (داستان سکسی)بوده ای: دوست عزیزم قبل از اینکه همه چیزت را از دست بدهی کمی فکر کنید.

داستان سکسی



:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بررسی وضعیت پرونده‌ مدیران کانال‌های تلگرام

کانال سکس

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای در ادامه نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر آخرین وضعیت پرونده محمدعلی طاهری گفت: با واسطه شنیدم در اواخر هفته گذشته حکم صادر شده، ولی هنوز ابلاغ نشده، اما چون حکم قابل اعتراض است از بیان جزئیات آن معذورم. حکم صادر شده، ولی نمی دانم ابلاغ شده یا خیر؛ ممکن است در ظرف این یکی دو روز ابلاغ شود.

خبرنگاری از سخنگوی دستگاه قضا پرسید که مطرح شده عده‌ای از مدیران وزارت مسکن بازداشت شده‌اند، آیا در اینباره اختلاسی در کار بوده؟ که محسنی‌ اژه‌ای پاسخ داد: یک موردی در استان سمنان بوده که پرونده با اتهام مفاسد مالی تشکیل شده و در مرحله مقدماتی در دادسرا است. بله اخیرا افرادی به اتهام مسائل مالی بازداشت شده‌اند. این افراد در تاریخ دهم مرداد ماه بازداشت شدند و پرونده در حال رسیدگی است، البته یک مورد هم در استان قزوین بود.

محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا پرونده مدیران تلگرامی منجر به صدور حکم شده یا خیر گفت: درباره این افراد که ادمین کانال‌های تلگرامی بودند دو یا سه پرونده تشکیل شده بود؛ یکی درباره 14 متهم بود که کیفرخواست زده شده بود و دادگاه بدوی هم حکم صادر کرده  که در این مورد مجازات ها از 91 روز حبس تا 5 سال حبس و جزای نقدی بود. در موردی دیگر 8 نفر بودند که دادگاه شان تمام شده، آخرین دفاع اخذ شده، اما اینکه حکم شان صادر شده باشد یا نه نمی دانم؛ اما تا آخر هفته گذشته حکم صادر نشده بود. پرونده دیگری هم هست که در دادسرا مفتوح است.

ادامه دارد ...

کانال سکسی



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب فرفره + دیدن خواب ستاره با تعبیر

ف

تعبیر خواب - فرفره
فرفره فريب و نيرنگ است. اگر در خواب ببينيد که چون کودکان فرفره اي در دست داريد نشان آن است که فريب چيزي را مي خوريد که به اندازه همان فرفره کم ارزش است. در اين صورت خواب شما مي گويد کاري مي کنيد که دچار سرگرداني مي شويد به آن شدت که دور خود مي چرخيد و هر چه مي رويد باز به همان نقطه باز مي گرديد. فرفره بزرگ نماينده گردون، جهان، خلقت و طبيعت و فريب هاي زندگي است و آنچه از ناپايداري هاي جهان ما را مي فريبد و سرگرم نگه مي دارد و عمر گرانمايه ما را به هدر مي دهد. گرفتن فرفره از ديگران فريب خوردن است و ...
دادن آن فريفتن و گول زدن. روي هم رفته يک هشدار است که در خواب به ما داده مي شود. رنگ هاي فرفره هر چه متنوع تر باشد فريب عميق تر خواهد بود. 

 تعبیر خواب - ستاره
 در جائي از همين کتاب نوشته که بر مبناي تئوري هاي فرويد درباره خواب، کساني که در نظر ما خيلي جاه و مقام دارند و بزرگ و مهم جلوه مي کنند و به زبان ديگر دور از دسترس هستند به طور سمبليک در روياها ماه و خورشيد و ستارگان، شهاب ها، کهکشان ها ظاهر مي شوند و شکل مي گيرند. معبران سنتي و قديمي ما نيز بي آن که اشاره اي به اين علت کرده باشند خورشيد و ماه و ستارگان را پادشاه و همسر پادشاه و وزيران شاه تعبير کرده و در موارد بسيار نوشته اند که ستارگان وزيران مملکت هستند. فرويد در تحليل هاي خويش عينا همين مطلب را ...

عنوان کرده و خورشيد و ماه را امپراطور و امپراطريس دانسته چون او اطريشي بود و اطريش در زمان او امپراطور داشت ولي در شرايط امروز و زندگي کنوني ما که وزرا اشخاص خيلي دور از دسترس نيستند ستارگان نمي توانند وزرا باشند. چه همان طور که در چند جا بخصوص در مقدمه نوشتم تعبيرات خواب احکام کلي و قطعي نيستند و غالبا بستگي مي يابند به نحوه زندگي و برداشتي که ما از چيزها، اشخاص و حوادث داريم. اگر در خواب ديديد ستاره اي بر سينه خويش داريد يا بر شانه خويش يا بر شانه الصاق کرده ايد نشان آن است که بزرگ مي شويد و مردم با تکريم و تعظيم به شما مي نگرند و در واقع ممتاز و شاخص مي شويد. اگر ببينيد که ستاره اي را به چنگ گرفته ايد کاميابي و موفقيت شما قطعي است.خواب شما مي گويد به مراد مي رسيد و چيزي را به دست مي آوريد که برايتان ايده آل و آرزو بوده است. بر عکس است اگر ببينيد ستاره اي در آسمان کم رنگ شده و ناپديد گرديده يا ستاره اي داشتيد که گم کرديد. چنانچه در خواب ببينيد ستاره اي از خانه شما برخاست و به آسمان رفت و کم رنگ و کوچک شد يا اين که محو و ناپديد گرديد خوب خوابي نيست چرا که از مرگ يکي از افراد خانواده خبر مي دهد.اگر ستارهاي از محله يا شهر شما به همين نحو برخاست و رفت بزرگي از شهر و ديار شما مي ميرد که موقعيتي چونان ستاره داشته است. اگر در خواب ببينيد که ستاره ها را شماره مي کنيد به کاري بزرگ دست مي زنيدو بر جمعي رجحان و برتري امارت مي يابيد. 

س



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دعای خانه دار شدن برای کسایی ک دوست دارند صاحب خانه شوند

خانه دار شدن

دعای خانه دار شدن

مذهبی : دعاهای زیادی در روایت های مختلف از بزرگان دینی گفته شده که براساس آن افراد می توانند دعاهایی را برای امور مختلف زندگی خود بخوانند.

یکی از این دعاها، دعاهایی برای خانه دار شدن کسایی است که خانه ندارند.

ذکر مجرب برای خانه دار شدن

” وَ قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن ” (سوره مبارکه المومنون آیـه بیست و نُه)

همچنین می توان به موارد زیر به عنوان عاملی تاثیرگذار در خانه دار شدن افراد اشاره کرد:
رسول اکرم (ص) خطاب به دخترش، برای اسان شدن مشکلات خانه داری وی فرمود: فاطمه جان می خواهی کاری به تو تعلیم دهم که از خدمتگزار بهتر باشد؟هرگاه خواستی بخوابی:سی و سه مرتبه بگو: «سبحان الله»سی و سه مرتبه بگو: «الحمدالله»
و سی و چهار مرتبه بگو: «الله اکبر»این ذکر صد مرتبه بیش نیست ولی در نامه عمل هزار حسنه دارد. فاطمه جان! اگر این را هر روز صبح بگویی، خدا کارهای دنیا و آخرتت را اصلاح خواهد کرد.

همچنین خواندن آیه الکرسی نیز در این موضوع بسیار مجرب است.

دعای خانه دار شدن,خانه دار شدن,ذکر خانه دار شدن,دعاهای خانه دار شدن

دعای خانه دار شدن

گفتن اذکار زیر برای توسعه رزق و روزی و دادن بدهی و قرض مفید است

– گفتن ۲۷۰ مرتبه ذکر یا کریم در هر روز .

۲- خواندن این دعا در سجده نماز به خصوص سجده آخر :

يا خَيرَ المَسئولينَ و يا خيرَ المُعطين اُرزُقني وارزُق عَيالي مِن فَضْلكَ فإنَّك ذوالفَضل العظيم

۳- مداومت بر این ذکر جهت ادای دین بسیار موثر است . چنانچه امیرالمومنین علی علیه السلام خدمت رسول اعظم صلی الله علیه و آله و سلم رسیدند و از ادای دین خود شکایت کردند. حضرت فرمودند این دعا را بخوان اگر قرض تو به اندازه کوه صبیر (یکی از بلندترین کوهها) باشد دینت ادا می شود

اجباری نبودن دین

در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست.

خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آن ها را از تاریکی به سوى روشنایى میبرد. ولی کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آن ها را از روشنایى به سوى تاریکی مى‌برند. آن ها اهل آتشند که خود، در آن جاودانند.»

منبع : میزان آنلاین – نیک صالحی

دعای خانه دار شدن,خانه دار شدن,ذکر خانه دار شدن,دعاهای خانه دار شدن

دعای خانه دار شدن برای کسایی ک دوست دارند صاحب خانه شوند



:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

فوایید و معجزات بی شمار خواندن دعای آيت الكرسی

آیت الکرسی

دعای آيت الكرسی

آيت الكرسي يكي از آيات قرآن است كه در عظمت آن بسيار نگاشته اند. برخي از معجزات بزرگ اين آيه شريف در پي مي‌آيد:

آیت الكرسی براي رضايت و خوشنودي خداوند

مذهبی : پيامبر اكرم (صلی الله علیه وآله) فرمود: وقتي كه خداوند تعالي فاتحه الكتاب (سوره حمد) و آية الكرسي را نازل كرد بر عرشش معلق كرد كه هيچ چيزي بين اينها و خداوند حجاب نبود…، پس خداوند فرمود: به عزت و جلالم قسم اگر بنده اي از بندگان من اين آيات را بعد از هر نمازي قرائت كند من او را در حظيرة القدس و آنچه كه در آن است ساكنش مي‌كنم.

و در هر روز هفتاد بار او را نظر مي‌كنم به نگاه خاصي و در هر روز هفتاد حاجت او را كه كمترينش مغفرت و عفو من باشد براي او برآورده مي‌كنم و در نزد همه دشمنانش عزيز و نصرتش مي‌دهم و هيچ چيزي مانع داخل شدنش در بهشت نيست.

آيت الكرسی براي ديدن جاي بهشت

در كتاب خواص الايات ص۱۹ آمده: در روايات آمده است: هركسي بعد از هر نماز واجبي به خواندن آيت الكرسي مداومت داشته كند، از دنيا نخواهد رفت تا زماني كه جايگاه خود را در بهشت ببيند.

آيت الكرسی براي مستجاب شدن دعا

در كتاب مهج الدعوات ص۳۱۶ آمده: در كتاب تحفة الملوك ص۲۱۲، : بعضي از وجود مقدس حضرت ختمي مرتب روايت كرده اند كه: اسم اعظم كه دعا بوسيله آن مستجاب مي‌شود در سه سوره قرآن مي‌باشد:

الف) سوره بقره: آية الكرسی آيه ۲۵۵.

ب) در سوره آل عمران آيه ۲: الم اللهُ لا اِلهَ اِلا هُوَ الحيُ القَيوم.

ج) در سوره طه آيه ۱۱: وَ عَنتِ الوجوهُ لِلحيِّ القيُّوم.

آيت الكرسي براي رفع فراموشي

در كتاب خواص الايات ص۲۰ آمده: سلمان فارسي روايت مي‌كند كه: پيامبر اكرم (صلی الله علیه وآله) فرمود: هركس آيت الكرسي را با زعفران بر كف دست خود بنويسد و آنرا بمكد و هفت بار چنين كند هرگز چيزي را فراموش نخواهد كرد و فرشتگان براي او آمرزش خواهند كرد.

آيت الكرسی براي رفع گرفتاري

در كتاب امالي از شيخ صدوق عليه الرحمه آمده: اميرالمؤمنين علي (ع) فرمود: اگر بدانيد آيت الكرسي چه اندازه با اهميت و با ارزش است در عیچ موقغ آنرا ترك نمي‌كنيد. براي رفع و از بين بردن مشكلات خود به آيت الكرسي پناه ببريد، اگر مشكلي داريد و يا اگر گرفتاريد، اگر بيماريد، اگر تمام درهاي اين عالم به روي شما بسته شده است چرا از آية الكرسي غافليد. با ايمان كامل و اعتقاد به اثر بخوانيد و نتيجه بگيريد كما اينكه خواندن و نتيجه گرفتند.

آيت الكرسی براي در امان بودن متاع

در كتاب بحارالانوار، ج۱۰۲، ص۳۰۰آمده: حضرت علي (ع) فرمود: «هركس قبل از طلوع خورشيد يازده مرتبه سوره توحيد، سوره قدر، و آية الكرسی را بخواند خداوند مالش را از هر زيان و خطري حفظ مي‌كند.»

آيت الكرسی براي سفر در روزهای هفته

در كتاب الامان من اخطا الأسفار ص ۳۸ آمده: از امام صادق (ع) پرسيدند: آيا در ايامي كه سفر ناخوشايند است مثل روز چهارشنبه و دوشنبه و…اگر بخواهيم سفر كنيم اما دچار نحوست آن نگرديم چه كاري بايد انجام دهيم! حضرت فرمود: براي از بين بردن ناخوشايندي و نحوست آن روزها سفرت را با صدقه و تلاوت آية الكرسي شروع كن كه به مقصودت خواهي رسيد.

آيت الكرسی براي شفاي هر دردي

در كتاب مفاتيح الجنان نقل شده است راوي مي‌گويد: نشسته بوديم كه رسول خدا (صلی الله علیه وآله) برما وارد شد و سلام كرد و ما جواب داديم. سپس فرمود: آيا دعايي را كه جبرئيل به من ياد داده به شما تعليم بدهم كه به دواي طبيب محتاج نشويد؟

حضرت علي (ع) به سلمان گفتند: اين دوا چيست؟ پيامبر اكرم (صلی الله علیه وآله) فرمود: آب باران را در ماه نيسان بگيريد و بر آن هفتاد مرتبه سوره حمد و آية الكرسي، فلق، ناس، كافران وهفتاد و يك مرتبه سوره توحيد و هفت روز متوالي صبح و شام از اين آب بياشاميد.

و همچنين نقل شده است در كتاب مكارم الاخلاق، ج۱، ص۹۳: پيامبر فرمود: قسم به خدايي كه مرا به پيغمبري مبعوث كرد، جبرئيل گفت: كسي كه اين آب را بنوشد خداوند هر دردي را كه در بدنش باشد برطرف كرده و شفا میدهد

منبع :شیعه نیوز-asemooni.com

خواندن دعای ایت الکرسی,ایت الکرسی,خواندن ایت الکرسی,دعای ایت الکرسی
فوایید و معجزات بی شمار خواندن دعای آيت الكرسی



:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

هرگز دوره قاعدگی خود را با دارو های مختلف ب تاخیر نیدازید

دوران قاعدگی

دوره قاعدگی

زناشویی : دکتر علوی متخصص زنان و زایمان، گفت: بیماری به نام کیست رحم وجود ندارد، ولی عده ای کیست تخمدان را کیست رحم می دانند. ایشان با اشاره به برخی از بیماری های زنان عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم زنان، دوره قاعدگی است که سیکل آن از ۲۲ تا ۳۸ روز می باشد و اگر بیش از این زمان طول کشید باید به متخصص جهت تشخیص علت و درمان مراجعه کرد.
دوران قاعدگی از سن ۱۲ سالگی تا ۴۵ سالگی روی می دهد و قاعده گذاری به همراه تخمک گذاری، زمان مشخص دارد، البته هر خونریزی خارج از این زمان بندی، رویدادی غیر عادی است. استرس و حرکات سنگین ورزشی و کاهش وزن و برخی از بیماری ها و بارداری و مصرف برخی از داروها می تواند دوره قاعدگی طبیعی را بر هم بزند.

از میان بانوان یک درصد قاعدگی طبیعی ندارند که آن هم قابل تشخیص است. دوره طبیعی قاعدگی دو تا ۸ روز است و گاهی تا ۱۰ روز ادامه دارد اگر این مدت طولانی شود قطعا علت خاصی دارد. قاعدگی های منظم از ۲۵ تا ۳۵ سالگی روی می دهد. تنها ۱۵ درصد از بانوان سیکل ۲۸ روزه دارند البته میزان خونریزی در بانوان متفاوت است.
هر لکه بینی به معنای قاعدگی نیست و حتی می تواند بنا بر دلایلی در کودکان اتفاق بیفتد، البته اختلال های تخمک گذاری هم موجب خونریزی می شود.در کودکان ضربه خوردن و وجود جسم خارجی و یا تعرض موجب خون ریزی می شود که آن هم زیر نظر پزشک قابل تشخیص است.

دوران قاعدگی,روش های قاعدگی,دوره قاعدگی,دوره قاعدگی خانوم ها,دوران قاعدگی زنان

دوره قاعدگی

دوره قاعدگی

یکی از اشتباهات مهم بانوان به تاخیر انداختن عادت ماهیانه می باشد که این امر جداره رحم را ضخیم کرده و موجب امراض بدخیم می شود. برخی از بانوان برای سفرها و یا کار تاخیر در قاعدگی ایجاد می کنند که تکرار آن تا چند ماه جایز نیست. خوددرمانی و برخی از شیوه های سنتی در درمان بیماری زنان و استفاده از روش های غیر اصولی در زمان بارداری زمینه ساز ایجاد امراض خواهد شد، در این باره بهداشت بانوان اهمیت زیادی دارد.پدیده ای به نام کیست رحم نداریم و کیست در تخمدان اتفاق می افتد که در این باره با تجهیزات پزشکی می توان کیست را تشخیص داد.

در حوالی سن بلوغ که قاعدگی آغاز می شود اگر میزان خونریزی بالا باشد ممکن است تعداد پلاکت ها کم باشد و نیاز به دوره درمان باشد و یا اختلال انعقادی داشته باشند. وی در مورد مصرف قرص آهن در زمان قاعدگی هم بیان کرد:خون ریزی که منتهی به کم خونی شود نیاز به آهن دارد، اما در سنین نوجوانی و جوانی قاعدتا خون ریزی موجب کم خونی نمی شود، اما برای جلوگیری از کم خونی گاهی برای زنان و دختران آهن تجویز می شود.
این متخصص زنان و زایمان در مورد برخی از مراقبت های زنان عنوان کرد: زنان و دختران باید از لباس های نخی استفاده کنند و لباس های شسته شده خود را در معرض آفتاب بگذارند و همواره لباس های خود را خشک نگاه دارند تا به بیماری های زنان و عفونت ها مبتلا نشوند.

یکی از مباحث مهم کیست ها است که باید حتما درمان شود در این باره پدیده ای به نام کیست رحم وجود ندارد ولی عده ای کیست تخمدان را کیست رحم می دانند. باید بدانیم که کیست تخمدان قابل تشخیص و درمان است.

دوران قاعدگی,روش های قاعدگی,دوره قاعدگی,دوره قاعدگی خانوم ها,دوران قاعدگی زنان

هرگز دوره قاعدگی خود را با دارو های مختلف ب تاخیر نیدازید



:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تخمدان در زنان در کجا قرار دارد و تخمدان در زایمان چ نقشی دارد

تخمدان

زناشویی : تخمدانها دو غده تخم‌مرغی شکل هستند که در دو طرف رحم قرار گرفته‌اند و از طریق لوله فالوپ به رحم متصل هستند.

تخم‌دان در جانوران ماده وجود دارند. آن‌ها حاوی تخمک‌های نارس هستند که پس از رشد به تخمک بالغ تبدیل می‌شوند و توانایی لقاح را کسب می‌کنند. در هر قاعدگی اغلب یک تخمک از یک تخمدان آزاد می‌گردد و اگر هیچ‌کدام از سلول‌های اسپرم نتوانند خود را به تخمک برساند پس از مدتی تخمک توانایی لقاح خود را از دست می‌دهد. در ضمن آزاد سازی تخمک‌ها از سن بلوغ آغاز شده و تا زمان یائسگی ادامه پیدا می‌کند.

مدانها همچنین هورمون‌های جنسی زنانه یعنی پروژسترون و استروژن را می‌سازند که چرخه قاعدگی را تنظیم می‌کنند. استروژن همچنین باعث ایجاد برخی از مشخصات جنسی زنانه از جمله بزرگ شدن پستان‌ها می‌شود.

آناتومی تخمدان

تخمدانها بیضوی شکل به طول تقریبی سه سانتیمتر هستند که در داخل لگن قرار دارند وبا لیگامانهایی در جای خود تثبیت شده‌اند و با لوله‌های فالوپ به رحم راه دارند.

تخمک گذاری

دختران تازه متولد حدود ۱۵۰٬۰۰۰ تخمک نارس ذخیره شده دارند که قبل از تولد در تخمدانهای آنها جای گرفته است. تخمکها در تخمدانها ذخیره می‌شوند و تا هنگام افزایش سطوح هورمونهای جنسی زنانه در سن بلوغ که موجب شروع سیکل قاعدگی می‌شوند، شروع به رشد و تکامل نمی‌نمایند. هر ماه یک تخمک به مدت ۱۴ روز در فولیکول خودش رشد نموده و رسیده می‌شود، سپس فولیکول پاره شده و تخمک آزاد شده از تخمدان به سمت لوله‌های رحم حرکت می‌کند که این پدیده تخمک گذاری نامیده می‌شود.

کیست تخمدان

کیست‌های تخمدان ساک‌هایی حاوی مایع هستند که درون تخمدان یا روی آن رشد می‌کنند. انواع مختلفی از کیستهای تخمدان وجود دارد که شایعترین آن کیست‌های فولیکولی است که در یکی از فولیکولهای تولیدکننده تخمک ایجاد می‌شود. کیست‌های ساده (فولیکولی) با رشد قسمتی از تخمدان و تجمع مایع داخل آن مشخص می‌شوند، اندازه آنها معمولاً بالای ۳ سانتی‌متر است و نباید با فولیکول تخمک که در زمان تخمک‌گذاری گاهی حتی به اندازه ۲۵ میلی‌متر می‌رسد، اشتباه شوند. بیشتر این کیست‌ها خودبه خود یا با مصرف قرص‌های پیشگیری از بارداری در خلال ۶ تا ۸ هفته از بین می‌روند و اغلب موجب بروز مشکلی نمی‌شوند البته گاه موجب درد شکمی می‌شوند.

کیستهای مرکب با حضور تیغه یا سپتوم در داخل کیست در سونوگرافی مشخص می‌شوند که آن‌ها را به حفره‌های متعدد تقسیم می‌کند؛ به طوری که کیست چند حفره‌ای ایجاد می‌شود.

تخمدان,تخمدان در زنان,سرطان تخمدان,تخمدان در خانوم ها,کیست تخمدان

تخم دان در زنان

سرطان تخمدان

سرطان تخمدان به علت تغییرات بدخیم سلولهای تخمدان ایجاد می‌شود ودومین سرطان شایع دستگاه تناسلی زنان و هفتمین سرطان زنان می‌باشد. خطر مرگ و میر این بیماری از سایر سرطان‌های دستگاه تناسلی بیشتر است. در ۸۰٪ موارد این نوع سرطان بعد از ۴۰ سالگی بروز می‌کند.

منبع : تبیان

تخمدان,تخمدان در زنان,سرطان تخمدان,تخمدان در خانوم ها,کیست تخمدان

تخمدان در زنان در کجا قرار دارد و تخمدان در زایمان چ نقشی دارد



:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

توضیح موضوع برنامه ماه عسل برنامه ای مردمی در ماه مبارک رمضان

توضیح موضوع برنامه ماه عسل برنامه ای مردمی در ماه مبارک رمضان

ماه عسل یک برنامه زنده تلویریونی با زمینه اجتماعی-معنوی و با حضور مهمان‌هایی از متن جامعه می‌باشد که از سال ۱۳۸۶ تا کنون هر سال ماه رمضان قبل ازافطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود. ایده اولیه این برنامه متعلق به احسان علیخانی می‌باشد که پس از اجرای برنامه‌های مناسبتی جزر و مد در سالهای ۸۴ و ۸۵ تصمیم گرفت خودش برنامه‌ای مستقل برای ماه رمضان بسازد و این گونه بود که ماه عسل از سال ۸۶ متولد شد. مهمان‌های این برنامه غالباً مردم عادی جامعه هستند که توانسته‌اند در زندگیشان کار مهمی انجام بدهند یا در زندگی افراد دیگر تأثیرگذار بوده‌اند و یا حادثه مهمی در زندگیشان رخ داده است. اکثر میهمان‌های ماه عسل در زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند اما همگی با امید، پشتکار و تلاش و مبارزه بر مشکلات غلبه کرده و به انسان‌های موفقی در زندگی خود تبدیل شده‌اند.

جنجال دستمزد مجری

در تیرماه سال نود‌و‌چهار گمانه زنی‌هایی راجع به دستمزد پرداختی به احسان علیخانی مطرح شد که خبر می‌داد او مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان را برای مجریگری یک‌ماهه ویژه برنامه ماه عسل طلب کرده است. علاوه بر این، مبلغی بالغ بر دویست میلیون تومان را برای حق آورندگی «تهیه کنندگی» دریافت کرده است. وی همچنین در یکی از قسمت‌های این برنامه واکنش تندی به انتقادات اخیر نشان داد و اظهار داشت درآمد فیلم برداری مجالس عروسی از یک تهیه کننده با سابقهٔ تلویزیون بیشتر است.این مسئله انتقادات زیادی را برانگیخت که چرا باید در شرایطی که بسیاری از مردم عامه ایران با بحران اقتصادی مواجه‌اند و حتی قشر متوسط جامعه با ملاحظات اقتصادی عدیده‌ای رو به رو هستند افرادی این چنین کسب ثروت کنند و حتی در برنامه‌هایی که پیش از این رنگ و بویی دینی به خود گرفته و احساسات مردم را درگیر کرده به دنبال کسب درآمدهای نا متعارف باشند.احسان علیخانی درنهایت در یکی دیگر از قسمت‌های برنامهٔ ماه عسل در تاریخ ۱۲ تیرماه سال نود چهار رقم مذکور را دانست و ادعا کرد مبلغ دستمزد وی ۴۵ میلیون تومان می‌باشد. او همچنین اظهار داشت این مبلغ برای یک سال تلاشش به منظور آماده‌سازی و تهیه سوژه و بررسی و فیلمبرداری برای ویژه نامهٔ ماه عسل است

مجری‌های ماه عسل

هم اکنون احسان علیخانی مجری اصلی برنامه ماه عسل است اما در سال ۱۳۸۹ حسن جوهرچی بازیگر سینما مجری این برنامه شد.هم چنین در سال ۱۳۹۱ علی ضیاء مجری ماه عسل انتخاب شد.

ماه عسل سال ۱۳۹۶

طبق اخبار منتشر شده در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف برنامه پرطرفدار و پربیننده ماه عسل با اجرای مجری توانا و خوش چهره کشورمان احسان علیخانى در ایام ماه مبارک رمضان ۱۳۹۶ از شبکه سه سیما ۳ پخش خواهد شد.

برنامه ماه عسل در ایام ماه مبارک رمضان هرشب حدود ساعت ۱۹ عصر از شبکه سه ۳ سیما پخش می گردد. تکرار این برنامه نیز روز بعد ساعت ۸ صبح از شبکه سه پخش می گردد.
دکور ماه عسل ۹۶ نیز با سالهای گذشته تفاوت زیادی دارد.

ماه عسل,برنامه ماه عسل,ماه عسل 96,ماه عسل جدید,اهنگ ماه عسل,بیوگرافی ماه عسل

توضیح موضوع برنامه ماه عسل برنامه ای مردمی در ماه مبارک رمضان



:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1396 | نظرات ()